Grande Punto turbo - lpg?

19 Mar 2016, 13:50

Witam Wszystkich kolegów. Chcę zagazować Grande Punto 1400 Turbo z 2008r. dla żony. Co doradzili byście wsadzić pod maskę? U siebie w Lagunie mam wsadzone sequent 32 od brc i jestem zadowolony z niej. Myślałem żeby to samo tam wsadzić? Powiedzcie w ogóle jak 1.4 turbo znosi lpg? Z góry dzięki za pomoc:)
Tomar
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 17 08 2002
Przebieg/rok: 26tys. km
Auto: Renault Laguna III
Silnik: 2.0 T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

20 Mar 2016, 09:49

Tomar napisał(a):Lagunie mam wsadzone sequent 32 od brc


Instalacja Dobra lecz droga w eksploatacji.
ja polecił bym Ci istalacje Blue Box którą testuje Kuba Bielak z TVN-u
ale musisz pamiętać o wyborze dobrego warsztatu... bo sukcesem jest dobry wybór podzespołów ....
Rafcioo
Nowicjusz
 
Posty: 42
Prawo jazdy: 20 10 1999
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: KIa Ceed
Silnik: 1,4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

20 Mar 2016, 13:02

Rafcioo napisał(a):Dobra lecz droga w eksploatacji.


No ja Ci powiem, że jestem z niej zadowolony, nie bez powodu ludzie chwalą ją za żywotność. Natomiast co do cen to mi się wydaje, że ceny części są porównywalne, bynajmniej ja tak bardzo nie odczułem różnicy. Po za tym mi się do tej pory nic nie działo.. Własnie z Puntem kminię co tu wsadzić by pojeździło trochę:)
Tomar
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 17 08 2002
Przebieg/rok: 26tys. km
Auto: Renault Laguna III
Silnik: 2.0 T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

22 Mar 2016, 18:28

Z racji tego że bardzo mało takich aut jeździ wybrał bym instalacje z najwyższej pułki która obsługuje technologie multiair. Polecił bym Zenita Pro OBD wtryskiwacze Hercules i reduktor kme silver. Oczywiśćie trzeba do dobrze zamontować i ustawić.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

22 Mar 2016, 20:58

Tomar napisał(a):nie bez powodu ludzie chwalą ją za żywotność.


masz racje okres gwarancji będziesz użytkował bez problemów a sam montaż jest pewnie o kilkaset złotych droższy chodziło mi o eksploatacje pogwarancyjną drogie są orginalne filtry a niedajboże padnie Ci wtryskwacz to nie założysz zamiennika bo instalacja nie przyjmie a za orginalny komplet trzeba zapłacić 1/3 wartości instalacji + ewentualna usługa....
Rafcioo
Nowicjusz
 
Posty: 42
Prawo jazdy: 20 10 1999
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: KIa Ceed
Silnik: 1,4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

22 Mar 2016, 21:04

djkranc napisał(a):która obsługuje technologie multiair
[quote="Tomar"]

słyszałem ze dobrze się to sprawuje we Fiatach.
Rafcioo
Nowicjusz
 
Posty: 42
Prawo jazdy: 20 10 1999
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: KIa Ceed
Silnik: 1,4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne


24 Mar 2016, 19:59

No może i części są trochę droższe ale tak, jak pisałem dlatego są droższe bo są moim zdaniem lepsze i dlatego rzadziej coś się dzieje.. U mnie gwarancja minęła i nadal nic się nie popsuło, znajomy też na to nie narzekał. No ale wracając do Punto, to co jeszcze w takim razie doradzicie? Trochę już grzebałem na necie... Sądzę, że po świętach już będę coś zakładał..
Tomar
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 17 08 2002
Przebieg/rok: 26tys. km
Auto: Renault Laguna III
Silnik: 2.0 T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

24 Mar 2016, 21:06

Nie stety ale w dzisiejszych czasach nie zawsze cena = jakość, brc jest przede wszystkim droższa bo jest z włoch i euro podbija jego wartość na polskim rynku. Co do samego auta tak jak pisałem wcześniej trzeba dobrać dobry sterownik gazu aby później nie było problemów.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

05 Kwi 2016, 16:56

Witam, auto już zagazowaliśmy. Poczytałem trochę opinii, pogadałem z gazownikiem i założyliśmy żonie to Sequent 32 od Brc, gazownik powiedział, że spokojnie pojeździ na tym długo. Zbiornik 47l. Na tą chwilę jesteśmy zadowoleni, jeździ się płynnie, silnik ma kulturę pracy. Wstawiam zdjęcia..

Zdjęcie
Zdjęcie
Tomar
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 17 08 2002
Przebieg/rok: 26tys. km
Auto: Renault Laguna III
Silnik: 2.0 T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

05 Kwi 2016, 17:08

Tomar napisał(a):żonie to Sequent 32 od Brc,

Musze przynac ze jak na laika calkiem dobrze rozrozniasz instalacje. Skoro tak jestes dobrze zorientowany po co te posty?
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

08 Kwi 2016, 20:37

Czemu mam niby nie rozróżniać instalacji jak sam na niej jeżdżę już trochę czasu?? Chyba aż taki laik ze mnie nie jest żeby to rozróżnić.....
A co do postów, to Punto nigdy nie gazowałem i nie miałem takiego silnika w lpg, więc nie wiedziałem czy to będzie chodzić... Zresztą instalacja już zamontowana, sprawuje się dobrze, no i żona zadowolona co najważniejsze...
Tomar
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 17 08 2002
Przebieg/rok: 26tys. km
Auto: Renault Laguna III
Silnik: 2.0 T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

09 Kwi 2016, 13:47

djkranc napisał(a):Musze przynac ze jak na laika calkiem dobrze rozrozniasz instalacje. Skoro tak jesteś dobrze zorientowany po co te posty?
Myślałem, że tylko mi coś tu wali ściemą, ale nie jestem odosobniony...
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

09 Kwi 2016, 13:49

Tomar napisał(a):Chyba aż taki laik ze mnie nie jest żeby to rozróżnić.....

Popracuj nad logiką wypowiedzi :D
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

13 Kwi 2016, 19:48

Pozdrawiam..:)
Tomar
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 17 08 2002
Przebieg/rok: 26tys. km
Auto: Renault Laguna III
Silnik: 2.0 T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

26 Kwi 2016, 15:09

Czytam sobie ten wątek i sięnie mogę nadziwić, jaki tu jest hejt. Chłopak się podpytał o instalacje, a jak wybrał nie taką jak niektórzy zalecali to już wylewacie żale że to lipa i że w ogóle po co zakładał post jak się zna. dziwne, że się zna i założył nie wiadomo co. Dla logicznie myślących - ja nie miałem auta na gaz to też się nie znałem, ale jak trochę poczytałem, popytałem znajomych i w końcu zakładałem instalacje, rozmawiając z montażystą to jakąś wiedzę zdobyłem i ODZIWO wiedziałem co zamontowałem. Podobne pewnie jest z [email widoczny po zalogowaniu] Panowie, troche więcej luzu a mnie hejtu, zamontował BRC i oki, jedni ją chwalą,m dudzy już nie. ale to jedna z najpopularniejszych instalacji na rynku. niech jeździ 100 lat.
griff
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 109
Miejscowość: Warszawa