Hatchback do 15 tys. - pierwszy samochód :)

05 Maj 2012, 11:31

Witam, jest to mój pierwszy post, ale forum śledzę od pewnego czasu i inne podobne tematy przejrzałem i coś tam wyszukałem sobie też, ale... Problem polega na tym iż planuje sobie kupić nowe autko do maks 15 tys. najlepiej ze wszystkim co należy zrobić od razu po zakupie :)

Jestem studentem i w przyszłym roku kończę studia także i do pracy by się przydał i podróży ;)

Przeglądam regularnie allegro i podobne stronki i upatrzyłem sobie parę modeli ( może to też Wam koledzy pomoże doradzić coś albo zwrócić uwagę na jakiś samochód, którego nie dostrzegłem).

1) Cena maks absolutny 15k zł
2) Benzynka, moc jakieś pow. 120KM więć silnik pewnie ok 1.6 do 2.0 ( z turbiną lub bez_)
3) tak jak w temacie raczej hatchback lub coś takiego niewielkiego ( ilość drzwi bez różnicy)
4) Wyposażenie to musi być climatronic ( wiadomo, że im więcęj się chce to i cena rośnie, ale miło byłoby mieć dobry zestaw głośników, skórę, pełną elektronikę itp )
5) Rok produkcji od 2000 w górę ( raczej nic ciekawego w podanej przeze mnie cenie powyżej roku 2003-4 nie znajdziemy)

Co mi wpadło w oko: A3 z silnikiem 1.8t lub 1.8, Corolla po 2001 roku * znalazłem nawet wersję T w podanej cenie, Seat Leon 1.8t, Seat Ibiza, Honda Civic, Clio Sport, Golf IV i uwaga uwaga coś z zupełnie innej beczki a mianowicie Subaru Impreza Kombi z roku 2001 z silnikiem 2.0.

Wiem, że jest tego sporo ale czy jesteście w stanie coś doradzić??
Wiadomo też, że nie chciałbym płacić milionów na części ;)
Proszę o pomoc :)
BeKSa88
Nowicjusz

Prawo jazdy: 01 01 2001

05 Maj 2012, 18:41