Holandia - jak ubezpieczyć

24 Lut 2012, 22:06

Chce w tym roku jechać do Holandii do pracy... kupię tam samochód tylko jak mogę to ubezpieczyć? pod koniec czerwca chce kupic i wrócic nim do Polski na tydzień i nie zdąże go przerejestrować dlatego chce go ubezpieczyć na ok 3 miesiące bo dopiero wróce w połowie września... jak mozna takie coś zrobić i ile to może kosztować? Zaznaczam ze jestem kierowcą bez żadnych zniżek i mam 19 lat...
lonski2
Nowicjusz

Miejscowość: Leśno

25 Lut 2012, 20:43

Kupujac auto w holandii tablice masz wazne na 14dni. A w polsce mozesz sobie kupic ubezpieczenie ale za taka jazde z tym ubezpieczenie w polsce dostaniesz mandat 0d 100zl do 500zl i jeden punkt karny bo tablice stracily waznosc. A za granica to juz lepiej nie mowic. Takze jedene wyjscie to przyjechac i zarejstrowac bo celny zalatwisz za jeden dzien tlumaczenia tak samo i skarboweke moze 2dni i idziesz rejestrowac.
robertn24
Obserwowany

Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: crafter

26 Lut 2012, 09:51

Czyli najlepiej nie kupować jeśli będę chciał wrócić na tydzień do Polski lub kupić, przyjechać nim i zostawić żeby tata go zarejestrował ?
lonski2
Nowicjusz

26 Lut 2012, 10:36

lonski2 napisał(a):przyjechać nim i zostawić żeby tata go zarejestrował ?

Musisz napisać upowaznienie na "starszego"/w WK są gotowce/ ze moze zalatwić wszystkie sprawy związane z rej.pojazdu.Nie wiem jak to działa w UC i US...
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

29 Lut 2012, 20:13