PhantomASA1 napisał(a):Moja wiedza pozwala poprzeć tezę mechanika,holenderskie instalki należą do najlepszych na świecie(np.Prins),niestety ,problem jest z dostępem do zakładów zajmujących się obsługą takich instalacji(problem np.z oprogramowaniem).
Ja mam holenderską instalację, ale nie wiem jaka to marka. Jak wrócę z pracy to zobaczę. Nie mam narazie żadnych problemów z nią, a mam ten samochód ponad rok. Od kilku dni na postoju obroty mi lekko spadają, a przy wysokich CZASAMI samochód zaczyna się dziwnie zachowywać -wyłącznie na gazie. Podejrzewam, że muszę wymienić już filtr gazu. Zrobię to na początku przyszłego tygodnia. Jak uporam się z tą usterką to napiszę co było przyczyną.
PhantomASA1, ale to racja, że mechanicy nie chcą za bardzo mieć do czynienia z tą instalacją. Byłem u paru, żeby zobaczyli, dlaczego po przełączeniu na gaz wskaźnik jest cały czas na rezerwie [to ten sam co do paliwa, taki bajer
![Smile :)]()
] ale oni odsyłali mnie do elektrylka, a ten mówił, żebym udał się do 'specjalisty od gazu'
![Smile :)]()
. Ostatnio znalazłem dobrego mechanika i liczę na to, że od razu przy wymianie filtra zobaczy i zrobi mi ten wskaźnik, bo to naprawdę niezła wygoda. Tak to muszę jeździć na wyczucie
![Wink :wink:]()
.