Honda Cicic V 1.3 16v 75KM czy wystarczy kucy?

24 Lut 2009, 18:14

Mam na oku sliczna czarna Hanke tyle ze z silniczkiem 1.3
Nie wiem czy ten silnik radzi sobie z takim autkiem.
Chcialbym podkreslic ze lubie sobie przycisnac ale nie chcialbym placic za benzyne/gaz fortuny
I jak silniki Hondy sprawuja sie przy jezdzie z instalacja gazową?
Prosze o opinie uzytkowników tego autka oraz ludzi znajacych sie troche na Civicu V gen.
passek b5
Początkujący
 
Posty: 136

24 Lut 2009, 19:38

Passek ,do silniczkow takich nie zaklada sie gazu ,tylko do Agregatorow.Pytasz czy silniczek taki to nie jest zbyt malo?To jest Honda a kazdy silnik Hondy zapewnia sprawne poruszanie sie i wystarczajace przyspieszenie,gdybys pytal o inna firme to moglbys raczej spodziewac sie mula ale nie tutaj!Pytasz o silnik 1.3 Hondy przecież.Silniki 1.5 maja opcje od 70 do 102 KM,ten silnik ma 75KM :wink: Tyle ci wystarczy tylko nie zakladaj gazu,bo po co?
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8594
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

24 Lut 2009, 20:29

Silnik 1.3 w tych hondach to stara konstrukcja, bo jeszcze na gaźniku, dlatego w porównaniu spalania tego silnika z silnikiem o pojemności 1.5 dojdziesz do wniosku, że palą praktycznie tyle samo (1.5 jest na wtrysku dwu- lub wielopunktowym, zależnie od wersji).

Co do mocy jednak, bo o to pytałeś, myślę, że silnik 1.3 potrafi miło zaskoczyć, około 11 sekund do setki to bardzo dobry wynik, bo civici są dość lekkimi samochodami (nieco ponad 900 kg dla silnika 1.3).

Przy zakupie owego modelu warto zwrócić uwagę na rdzę - mało który egzemplarz jej nie ma :D
Ostrożność nie jest tchórzostwem.
Lekkomyślność nie jest bohaterstwem.
Martoro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 831
Miejscowość: Świętochłowice

24 Lut 2009, 22:29

Jakbyscie slyszeli o ładnej COUPEcie wlasnie z tym silniczkiem ktory poleca PhantomASA1 w atrakcyjnej cenie i bez rdzy to dajcie znac.
Dzieki za wypowiedzi ale mam jeszcze jedno pytanko jakie oznaczenia maja te silniki 1.5 z wielopunktem i ze zwykłym wtryskiem?
passek b5
Początkujący
 
Posty: 136

24 Lut 2009, 23:50

na rynek europejski były tylko na wtrysku wielopunktowym oznaczenia D15B2 i wersja ekonomiczna D15Z1, moi koledzy mają civicy z takimi silnikami (1.5 i 1.3 D13B2) i nawet ten 1.3 radzi sobie dobrze z lekkim civem, oczywiście 1.5 ciągnie jeszcze lepiej ok. 10s do 100km/h i pali praktycznie tyle samo, a jak byś znalazł tą wersje z VTEC-E to pali prawie jak diesel tylko ciężko taką znaleźć, więc ja bym wziął 1.5(tą normalną) lepsze osiągi i to samo spalanie :wink: (chociarz jak ja bym miał kupować to bym poszukał wersji VTI :twisted: )
slawer
Początkujący
 
Posty: 66
Miejscowość: Ruda Śląska

25 Lut 2009, 15:59

1.3 jest na bardzo udanym gażniku elektronicznym do ktorego może wystarczyć prosta instalka lpg z kompem.
NFSU9
Aktywny
 
Posty: 335
Miejscowość: WWA
Auto: 350z
Silnik: 3.5v6 300km
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    Rewolucyjne światła ksenonowe (1991)
    Chociaż do dziś produkowane są samochody z halogenowymi żarówkami, to rewolucji w jakości, zasięgu i jasności samochodowego oświetlenia dokonały tzw. palniki ksenonowe, zastosowane po raz pierwszy w 1991 roku w BMW ...

28 Lut 2009, 12:25

[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Ta ostatnia myślę że powinna Ci się podobać na pewno.Pełno jest tego,trzeba się tylko rozejrzeć.I daj spokój z tym 1.3 bo z 1.5 czy 1.6 osiągi lepsze a spalanie podobne.
sebacrx3
 

28 Lut 2009, 14:43

sebacrx3 wszystkie te QPEty mozliwe oprocz tej pierwszej.Od razu widac ze malowana i moze maska sie nawet dobrze nie zgrywa.Ale jakby taka stała za 6-7 i nie byla mocna rozbita to moze bym sie jej blizej przyjrzał ;p
passek b5
Początkujący
 
Posty: 136

28 Lut 2009, 15:29

Ja Ci je tylko z pierwszej otwartej strony wziąłem,gdybyś więcej przejrzał to na pewno znalazł byś coś dla siebie.
sebacrx3
 

28 Lut 2009, 21:52

heh ja juz chyba wszystkie ladniejsze hondy civic przejrzalem na allegro.
zeby kupic cos ladnego i nie zahechane trzeba dac conajmniej 7tys.Honda trzyma cena prawie jak VW nie to co ford czy opel.Pozniej przy odsprzedazy nie bedzie klopotu ze sprzedaniem i duzo nie strace na wartosci auta
passek b5
Początkujący
 
Posty: 136

01 Mar 2009, 19:15

Żebyś wiedział kolego że masz racje! Ja dwa lata temu kupiłem za 6,500 a dziś z tego co widzę stoją nadal od 6,500 do 10,000 a nawet więcej za dobry egzemplarz.A co do VW to nie wiem za co się tak cenią bo co byś kupił VW Golf 1.6 za 6.000 czy Honde Civic 1.6 za 6.000??
sebacrx3
 

01 Mar 2009, 20:50

slawer napisał(a):na rynek europejski były tylko na wtrysku wielopunktowym oznaczenia D15B2


Kolego D15B2 to nie jest silnik na wielopunktowym wtrysku tam sa dwa wtryskiwacze DPI (Dual Point Injection)
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1848
Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

01 Mar 2009, 20:59

PrezesArtek napisał(a):
slawer napisał(a):na rynek europejski były tylko na wtrysku wielopunktowym oznaczenia D15B2


Kolego D15B2 to nie jest silnik na wielopunktowym wtrysku tam sa dwa wtryskiwacze DPI (Dual Point Injection)


Własnie takie wypowiedzi mi sie podobaja widac kto ma wiedze ;)
Co do tych Golfów moze to nie jest zły samochód ale popatrzmy tak od mkII znalesc ładnego to juz naprawde klasyk,mkIII nasciagane tego a wyposazenie czasem słabiutkie chociaz zdarzaja sie wypasy dopiero mkIV mozna by sie za nim porozglac
Moim zdaniem za 5-7tys to Honda bedzie lepsza niz Golf
I tutaj szacun dla miłosników VW bo mój starszy ma passka b5 ;]
Zapraszam na zlot VAGa 15 marca do Lublina :D
passek b5
Początkujący
 
Posty: 136