Honda civic 1.4i b+lpg

08 Kwi 2009, 16:42

kupiłem ten samochod jest w dobrym stanie zadbany mam go kilka dni i przyśpieszenie jest dobre do 3500 obrotów a pózniej jakby się dusil jest tak na gazie i benzynie i mam jeszcze jeden problem gdy odpale dodam gazu wtedy przechodzi na lpg i wtedy nie równo chodzi silnik na wolnych obrotach tak chwilowo schodzi z nich ze prawie gaśnie..jak dodam gazu to wchodzi na obroty prawidłowo lecz jak puszcze gaz to schodzi tak mocno do niskich obrotow ze nieraz gaśnie. jak można to ustawic? gazu pali mi średnio 9l na 100km.
Piotrex44
Nowicjusz
 
Posty: 9

08 Kwi 2009, 21:07

Coś nie tak z układem zapłonowym.Świece zapłonowe i przewody WN muszą być sprawne.Sprawdzić też jak wygląda kopułka i palec rożdzielacza.
piotr2273
Aktywny
 
Posty: 335

08 Kwi 2009, 21:15

Piotrex44 napisał(a):kupiłem ten samochod jest w dobrym stanie zadbany mam go kilka dni i przyśpieszenie jest dobre do 3500 obrotów a pózniej jakby się dusil jest tak na gazie i benzynie i mam jeszcze jeden problem gdy odpale dodam gazu wtedy przechodzi na lpg i wtedy nie równo chodzi silnik na wolnych obrotach tak chwilowo schodzi z nich ze prawie gaśnie..jak dodam gazu to wchodzi na obroty prawidłowo lecz jak puszcze gaz to schodzi tak mocno do niskich obrotow ze nieraz gaśnie. jak można to ustawic? gazu pali mi średnio 9l na 100km.


Też mam podobne objawy silnik 1,5(D15B2) jak odpale zimny silnki to chodzi normalnie ale jak sie zagrzeje to obroty spadaja i prawie gasnie po chwili podnosza sie i tak w kółko ale tylko na benzynie, jak zrestartuje komputer to wraca wszystko do normy ale po jakimś czasie znowu to samo na gazie chodzi elegandzko tylko na benzynie obroty spadaja i nieraz potrafi zgasnac. 9l/100km w miescie czy trasie bo jak w trasie to za duzo jak w miescie to ok.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1848
Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

08 Kwi 2009, 23:15

dzieki pomogło z przewodami...ale dalej na lpg chodzi nie równo i zauważyłem dziś ze w czasie jazdy jak dodaje gazu i popuszczam to słychac delikatne pykniecia tak jakby w przednim prawym kole ale nie jestem pewien..kolega mówił że to może coś ze skrzynią biegów..nie orientuje się ktoś co to może być?z góry dzięki.
Piotrex44
Nowicjusz
 
Posty: 9

09 Kwi 2009, 09:58

PrezesArtek-jeśli gorący silnik przerywa,lub gaśnie ,to wina tu leży po stronie pompki paliwa,która na gorąco sie przegrzewa.
piotr2273
Aktywny
 
Posty: 335

09 Kwi 2009, 10:03

Piotrex44-piszesz że na gazie nie równo chodzi,ja bym wymienił świece zapłonowe.
piotr2273
Aktywny
 
Posty: 335
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kultowe japońskie silniki
    Kultowe japońskie silniki nie bez powodów zdobyły na świecie rzesze fanów, którzy doceniają nie tylko ich niezawodność, ale również dużą podatność na modyfikacje. Oto kilka świetnych japońskich ...

09 Kwi 2009, 21:00

Całkiem możliwe że pompka ale w sumie jak by to była pompka to nic by chyba nie pomagało nawet restart kompa a mi po restarcie kompa chodzi przez jakis czas normalnie ale i tak za bardzo to mi to nie przeszkadza bo jak cieply silnik to i tak na gaz sie przełacza ale za jakis czas podjade do mechanika zeby podłaczyl pod kompa i zobaczymy czy beda jakies błedy.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1848
Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

09 Kwi 2009, 21:17

restart kompa...co to jest wogole i do czego sluzy no i jak mozna cos takiego zrobic
Piotrex44
Nowicjusz
 
Posty: 9

10 Kwi 2009, 08:40

Piotrex44 napisał(a):restart kompa...co to jest wogole i do czego sluzy no i jak mozna cos takiego zrobic


W samochodzie masz komputer który zapisuje wszystkie dane z wszystkich czujników, steruje miesznaka itd. jak zrobisz restart kompa to wszystkie te dane sie kasuja i wszystkie błedy tez sie kasuja i samochód tak jak by na nowo uczył sie wszystkiego od nowa.
Restart kompa robisz na zimnum silniku poprzez sciagniecie klem z akumulatora i włączeniu jakiegos odbiornika pradu(ja włączam wszystkie możliwe) i czekasz ok 15-30min aż wszystko sie rozładuje podłączasz akumulator i odpalasz silnik, czekasz az włączy sie wentylator chłodnicy jak sie włączy to gazujesz po całym budziku obrotów i gotowe. Po tej operacji zaleca sie jeszcze przejechanie ok 20-30km spokojnie bo jak bedzie sie szarżować to auto może wtedy troche wiecej palić niż normalnie.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1848
Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

11 Kwi 2009, 09:12

pali mi 10litrow na 100 lpg przy spokojnej jezdzie nie przekraczam 3 tys obrotów..czy już te samochody tak dużo palą czy można to wyregulować jakoś?
Piotrex44
Nowicjusz
 
Posty: 9

11 Kwi 2009, 09:54

10/100km to sporo ja nie przekraczajac 3tys. obrotów spokojnie mieszcze sie w 9l/100km.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1848
Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

11 Kwi 2009, 10:27

a nie wie ktoś jak można zmniejszyć spalanie bo słyszałem że reguluje sie gdzieś...lecz nie znam się na tym jedynie patrzałem te pokrętło na wężu co idzie gaz i było wykręcone i jak wkręcałem to obroty zmniejszały się więc odkręciłem tak jak było czyli do końca
Piotrex44
Nowicjusz
 
Posty: 9

11 Kwi 2009, 14:43

Tylko mażna wyregulować skład mieszanki,gaz-powietrze.
Nie można zmniejszyć spalania, jak jest skład mieszanki dobrze wyregulowany.Jak mu przykrecisz to będą za niskie obroty i zgaśnie.
piotr2273
Aktywny
 
Posty: 335

12 Kwi 2009, 07:43

Ja na twoim miejscu wybrał bym sie do gazownika i powiedział jak sprawa stoi, podłącza pod kompa i bedzie wszystko jasne czy dobrze jest wyregulowane wszytsko czy nie.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1848
Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

12 Kwi 2009, 10:46

Dokładnie ,jak kolega pisze wyżej,jak się nie znasz to przy gazie nie grzeb,gazownik wie jak ustawić skład mieszanki.Mój kumpel tez kiedyś ciągle grzebał przy gazie ze będzie mu mniej palił,a to guzik prawda,
on wkręcał gaz,dodawał powietrza,mieszanka była za uboga,a silnik się przegrzewał.
piotr2273
Aktywny
 
Posty: 335