Honda Civic 1.5 93,- .

15 Wrz 2008, 15:52

Mam pytanko co moze byc przyczyna skaczacych obrotow a nawet nie tak skaczacych jak spadajacych do tego stopnia ze samochod nawet gasnie na jalowym biegu nie zaleznie czy jest silnik zimny czy zagrzany. gaz byl na regulacji silniczek krokowy i palnik wyczyszczony filtr powietrza wymieniony swiece kable nowe. Pisze poniewaz zaden zaklad zajmujacy sie instalacjami nie moze sobie zabardzo z tym poradzic gdyz po regulacji jest wszystko w pozadku ale minie dzien dwa i od nowa dzieje sie to samo. W jednym zakladzie przytykali mi nawet dolot powietrza poniewaz twierdzili ze za dluzo powierza ciagnie ale to tez nie pomoglo a instalacja na wezach wszystkich podcisnieniech jest szczelna. (Dodam jeszcze ze jest to silnik z wtryskiem jedno punktowym a instalacja jest podpieta na sztywno na registerze)
tracer
Nowicjusz
 
Posty: 4

15 Wrz 2008, 22:34

A w którą stronę jest skierowany wlot powietrza?Powinien być skierowany w odwrotnym kierunku jazdy,czyli do tyłu.Chodzi o to,że powietrze ma być wsysane do filtra,a nie wpychane,tak jak to jest przy silnikach bez gazu.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

16 Wrz 2008, 15:17

Dolot powietrza jest skierowany ze tak powiem na bok tak ze wątpie zeby to mialo znaczenie a chodz by dla tego ze na postoju dzieje sie to samo. Ten caly problem mogl by miec zwiazek z tym iz nie ma silniczka krokowego osobnego podpietego pod instalacje tylko jest to na registerze a silnik jest z wtryskiem jedno punktowym??? Z tego co mi sie wydaje takie instalacje na sztywno wkladalo sie do silnikow gaznikowych?(no chyba ze sie myle i to nie ma znaczenia)
tracer
Nowicjusz
 
Posty: 4

16 Wrz 2008, 20:52

Wlot powietrza ma znaczenie i to duże.Jak jest skierowany w bok,to nie jest źle,ale dla spokoju można spróbować obrócić go do tyłu.Co do registera - teoretycznie powinna być centralka z silniczkiem krokowym.Ale gazowniy czasami zakładają tzw generację 1,5(I generacja jest dla silników gaźnikowych,a II dla wtrysku z metalowym kolektorem).Podjedz do gazownika,żeby sprawdził jaka tam jest centralka i ewentualnie niech założy krokowca.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000