Honda Civic 4 Problem z chłodnicą

17 Mar 2010, 00:03

Witam
kupiłem honde civic 4 to jest moje pierwsze autko i nie wiem co mu jest ( nie znam się na tym ) pierwsze co jak ja podskoczy temperatura to nie włącza się wentylator...
drugie co to dużo płynu bierze ja mu leje a na drugi dzień już prawie nic nie ma...
Jak by ktoś wiedział co może być zepsute to proszę o pomoc...
Dzięki i Pozdrawiam
wodzik8
Nowicjusz

Miejscowość: Brzesko

17 Mar 2010, 00:36

wodzik8 napisał(a):pierwsze co jak ja podskoczy temperatura to nie włącza się wentylator

Spróbój podłączyć wentylator na "krotko"czy dochodzi prąd...
wodzik8 napisał(a):drugie co to dużo płynu bierze ja mu leje a na drugi dzień już prawie nic nie ma...

Uzupelnij plyn do stanu i wjedz na kanał,nie wyłanczaj silnika.Trzeba zlokalizować
miejsce/miejsca gdzie występują nieszczelności/chłodnica,przewody,pompa wodna itp/
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

17 Mar 2010, 00:54

Witaj!
Trochę za mało napisałeś...można tylko się bawić w zgadywankę.
Jak autko jest odpalone to otwórz maskę i popatrz czy nie ma gdzieś wycieków:
- posprawdzaj wszystkie gumowe węże, szczególnie przy opaskach zaciskających,
- obejrzy okolice pompy wodnej,
- zobacz czy chłodnica jest ciepła i czy gdzieś tam z niej nie cieknie,
- sprawdź we wnętrzu auta czy nie widać gdzieś śladów płynu,
i wtedy nam tu ładnie wszystko opisz to na forum :grin: I pamiętaj o zasadach BHP czyli nie sprawdzamy czy coś jest ciepłe zaciskając na tym całą rękę oraz ostrożnie w okolicach wentylatora i paska klinowego.
Kenji
Początkujący

Miejscowość: Łódzkie

17 Mar 2010, 10:46

Witam
Kenji napisał(a):- posprawdzaj wszystkie gumowe węże, szczególnie przy opaskach zaciskających,

Wszystkie sprawdziłem w porządku są