Jak jest walnięta uszczelka to dym jest biały, jest go więcej niż normalnie, i spaliny mają taki specyficzny ostry drażniący zapach. Jeżeli będziesz robił jakąś trasę, np 80 km, gdzie silnik jest już naprawdę rozgrzany to nie powinno być dymu prawie wcale. Ja mam akurat ślady budyniu na korku ale przez ostatnie kilka tygodni robię odcinki po 2 km:) W zeszłym roku miałem to samo i na wiosnę znikło. Jak odkręcę korek to mam na nim aż kropelki wody, ale to jest efekt niedogrzanego silnika i myślę że też Mobila, nie jestem zachwycony zbytnio tym olejem. Następnym razem leję inny olej.
[ Dodano: Sob Lut 06, 2010 15:51 ]artur73 napisał(a):A może silnik się przegrzewa w korkach..? Może zbyt pozno włącza się wentylator albo nie rusza wogóle..? Jest taka możliwośc...
![Smile :smile:]()
Wydaje mi się, że jiGsaw ma BMW
![Mr. Green :mrgreen:]()
Choć mogę się mylić, a tam jak się silnik miałby przegrzać to od razu widać na wskaźniku
![Wink :wink:]()
W BMW nie ważne czy jest -30 czy +30, strzałka zawsze ma być w idealnym pionie bez jakiejkolwiek odchyłki
![Wink :wink:]()