HONDA CIVIC OPINIA

31 Maj 2011, 13:05

Witam, jestem swierzo upieczonym kierowca i mam zamiar jna pierwsze auto sprawic sobie wlasnie Civica. Czytalem sporo o tym autku i wydaje mi sie byc idealne dla mnie :) wyglad , dynamika, ekonomia, bogate wyposazenie (co niektore egzemplarze) wszystko mi sie w nim podoba. Pytanie jest takie czy warto kupicstarszego Civica gen V z silnikiem 1.5 VTEC czy nowszy model VI gen ale z mniejszym 1.3 , 1.4? slyszalem wiele pochlebnych opinii nt. VTECA oraz VTEC-E. Prosze o porade
mario123
Nowicjusz

Miejscowość: Otwock

31 Maj 2011, 13:24

kiedys mialem VIgen z 96 roku z silnikiem 1.6, kolega ze studiów mial bardzo podobna tylko z silnikiem 1.4 i co sie okazalo moja palila ze 2 litry na 100 mniej, 2 lata nia jezdzilem i tylko olej zmienialem naprawde bezawaryjny samochod jedyne co to rdza wszedzie gdzie tylko to mozliwe
bioly21
Zaawansowany

Miejscowość: malopolska
Prawo jazdy: 17 08 2002
Auto: Alfa159 , Civic VII

31 Maj 2011, 13:54

A ile masz funduszy na auto??
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

31 Maj 2011, 23:07

ok 6-7 tys
mario123
Nowicjusz

Miejscowość: Otwock

01 Cze 2011, 08:30

mario123, jakikolwiek silnik wezmiesz bedziesz zadowolny bedzi jezdzil bezawryjnie no chyba ze oleju braknie w silniku :mrgreen: , tylko te auta kochaja korozje wiec na blachce bedziesz musial zwrocic szczegolna uwage. Jako ze to honda to wiedz ze ona lubi wysokie obroty wiec jezeli chcesz jezdzic tanio to proponuje rozgladnac sie za czyms z LPG
Biedrona
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: rzeszow
Auto: Honda accord VII

01 Cze 2011, 09:30

Do 7tys jakbyś szukał VTECa to tylko Vgeneracja bo VI to będzie bubel.