demirbiras napisał(a):Powiem tylko tyle, spójrz sobie na takie jakieś ogłoszenie
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 3-216-7792
i zastanów się skąd ktoś wziął takie fajne auto z Niemiec i to 3 lata młdosze i sprzedaje taniej?
A sprawdzałeś kiedy to auto się pojawiło? A może było wcześniej za połowę ceny?
Żeby okręślić że coś jest drogie albo tanie względem Polski trzeba siedzieć w tym a nie udawać wielkiego znaaffce jak się nim nie jest.
Ja licytuje/sprawdzam auta których znam sytuację rynkową wybiórczo skakanie po ogłoszeniach jest tak samo miarodajne jak wróżenie z kart.
Kamkasz11 generalnie szukaj stanu auta, nie upieraj się tak strasznie na auto FL bo skrzynia jest bardzo łatwa do diagnostyki. Niektórzy w PL za FL chcą chora kasę a nikt na zachodzie się tym nie podnieca.
Tak więc możesz spokojnie kupić sporta nawet przed liftem bo po robocie skrzyni o ile taka nastąpi wyjdzie Cię taniej niż zakup na styk FL.
Co do samej skrzynki zwracaj uwagę na to czy wyje. Jak nie wyje na powyżej 2biegu to nie masz czego się lękać.
Tak naprawdę masz już teraz gotowe zestawy naprawcze do tych skrzyń gdzie wymiana wszystkich łożysk z robotą będzie kosztować koło 2000zł.
Tu masz zestaw ina
https://autoczescizielonki.pl/zestaw-na ... 15010,2inaKamkasz11 napisał(a):Jeszcze jest jedna żeby się chwilę wstrzymać, dozbierac do 27-28tys i kupić coś innego. Pytanie na jakie auta zwrócić uwagę w tym budżecie? (Budżet wraz z pakietem startowym) chyba że zostaje w tej kwocie 28tys lepsze bravo
Wystawiałem bravo 1,4t 120km FL w full opcji 140k.km. ze zrobioną skrzynią i nowym turbo za 18,5k i zero telefonów. Całe w oem lakierze miało dwie rysy które zostawiłem żeby nie paprać. Tak więc trochę szalejesz z tymi kwotami
p.s.
Co do civic vs bravo 1,4t jeżeli nie potrzebujesz głośnego gokarta to bierz Fiata