Twój Civic to model o oznaczeniu EP1? Jeżeli tak to spróbuj zrobić samodiagnostykę zegarów. Tu masz instrukcję:
1. Na zgaszonym silniku (zapłon wyłączony) wciskasz i trzymasz przycisk kasowania przebiegu.
2. Włączasz światła.
3. Włączasz zapłon (pozycja II) żeby zapaliły się
kontrolki .
4. W czasie 5 sekund wyłączasz światła, włączasz i ponownie wyłączasz.
5. W czasie 5 sekund puszczasz przycisk kasowania przebiegu, a następnie przyciskasz i puszczasz 3 razy.
Po takim zabiegu na liczniku zegary i kontrolki powinny się zapalić, za wyjątkiem kontrolki od poduszek (airbag). Po przyciśnięciu przycisku kasowania przebiegu tryb uruchamia się ponownie.
Jak już sprawdzisz to żeby wyjść z trybu samodiagnozy trzeba wyłączyć zapłon lub ruszyć autem wtedy po przekroczeniu prędkości 2 km/h sam się zakończy.
Przy takim teście będziesz widział jak reaguje wskazówka od paliwa jeżeli nie przejdzie poprawnie testu to prawdopodobnie problem będzie w liczniku ze wskazówką. Jeżeli natomiast test wyjdzie bez problemowo to moim zdaniem rozwiązania trzeba szukać przy pływaku w zbiorniku tym bardziej, że nie działa ci rezerwa.