Honda CIvic VIII do 20k

19 Sty 2021, 07:14

Witam, jestem nastawiony na ten jeden model, szukam tylko wersji 1.8 140km. Chciałbym tutaj nieraz zapytać o dane ogłoszenia, właśnie pojawiło sie coś ciekawszego a mianowicie to:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]?

Jak myslicie, warto jechać 100km zobaczyć? Jestem totalnym laikiem, po ogłoszeniu wydaje sie ciekawe ale co dalej...

Jest szansa na kupno tego auta w cenie do 20k?
piter221
Nowicjusz

19 Sty 2021, 10:46

Ten model jest bardzo fajny. Silnik godny polecenia jak się dba o przeglądy i wymianę oleju co 10tkm to powinien służyć długo bezawaryjnie.

Widzę, że w ogłoszeniu masz auto z półautomatem i-Shift. Ja nie polecam tej skrzyni i uważam że jest to najgorsze z możliwych rozwiązań w tym modelu. Lepsza będzie skrzynia manualna i tradycyjny automat który w trasie potrafi spalić jeszcze mniej niż manual z racji przełożenia najwyższego biegu (niższe obroty). Do tego oba te rozwiązania są dosyć trwałe w tym samochodzie.

Po zdjęciach tu za dużo nie widać bo to ciemny kolor i ciężko się czegoś dopatrzeć.

piter221 napisał(a):Jest szansa na kupno tego auta w cenie do 20k?
Jak najbardziej z początku okresu produkcji czyli od 2006 roku.
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

19 Sty 2021, 15:44

Nie wiem jak, ale nie zauważyłem, że to automat... zmęczenie po nocce chyba. Będę szukał dalej i może niekiedy wrzucę tutaj jakieś zapytanie ;) Proszę o nie zamykanie tematu.
piter221
Nowicjusz

21 Sty 2021, 18:03

Więc tak, do 25k wzrósł budżet, w jaki rocznik mogę celować żeby znaleźć zadbaną? Macie jakieś ciekawe oferty do przeglądnięcia?
piter221
Nowicjusz

21 Sty 2021, 21:20

Na polifta trochę za mało... bliżej 30 sprzedawałem
20-25 kupisz przedlifta 2008-2009R. Koło 23 tak gdzieś średnio sprzedaję .
andrewb25
Stały forumowicz

Miejscowość: małopolskie

21 Lut 2021, 21:12

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Witam, taka blisko mnie sie pojawiła, warto zobaczyć?
piter221
Nowicjusz

21 Lut 2021, 22:38