Honda CRV instalacja LPG

12 Sty 2017, 11:20

Witam, chciałem z góry uprzedzić że nie znam się za bardzo na instalacjach lpg, a temat zakładam w imieniu mojego ojca, który jakiś czas temu kupił Hondę CRV z 2004 r. z instalacją LPG. Ojciec oczywiście na wszystkim zna się najlepiej więc nawet nie przyszło mu do głowy żeby wszystko sprawdzić. Na początku auto sprawowało się ponoć bez zarzutu. Ostatnio zaczęły się jednak problemy. Auto strasznie zaczyna szarpać przy przełączaniu na lpg, a jak już zaskoczy to strasznie się muli. Pytałem ojca co to za instalacja to jedyne co był mi w stanie powiedzieć to STAG. Ale coś więcej to już nie bardzo. Przesłał mi jedynie zdjęcie tego co ma pod maską. I tutaj mam prośbę. Czy ktoś będzie w stanie napisać co może być przyczyną takiego stanu rzeczy i czy ogólnie ten montaż jest ok. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi
swat80
Nowicjusz

Prawo jazdy: 18 05 1980
Auto: Honda CRV
Paliwo: Benzyna + LPG

12 Sty 2017, 17:25

Fotki jak fotki większości instalacji LPG. Z fotek nic nie będziemy wiedzieć. Proponuję podjechac do gazownika, a on już będzie wiedział co robic. Przyczyn moze być wiele - twarde membrany na parowniku, zapchany filtr gazu itd itd.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

13 Sty 2017, 12:30

Z tego co widzę to sterownik masz STAG-4 QNEXT PLUS.

Rozumiem że auto było kupione już z założoną instalacją, jeżeli tak to niech Ojciec zerknie do książeczki serwisowej LPG tam będzie miał dokładnie podane z jakich elementów składa się instalacja.

Jak przebieg ma samochód na LPG i kiedy była ona zakładana? Problem który opisujesz mogą tez powodować same wtryskiwacze plus to co pisze [email widoczny po zalogowaniu] />