Generalnie to dwa różnie silniki 1.8 i-VTEC to jednostka znana od dawna jak dobrze pamiętam to od 2006 roku jak zadebiutowała w modelu Civic VIII generacji. Od tego czasu przeszła niewielkie zmiany i jest to silnik na wtrysku wielopunktowym o mocy 140KM z zaworami które były na tzw. śrubkę. Więc przy Gazie tak jak jest w tym samochodzie problemów z regulacją nie powinno być i jest ona tania. Napęd rozrządu w tym silniku zapewnia łańcuch.
W przypadku 1.5 i-VTEC jest to jednostka dostępna od 2015 roku, również czterocylindrowa o mocy 130KM ale na bezpośrednim wtrysku tu były tez wersje Turbo o mocy 180KM. Za napęd wałków rozrządu odpowiada jeden łańcuch umieszczony klasycznie z przodu silnika. Ogólnie sam silnik bardzo elastyczny lubiący wyższe obroty sama konstrukcja trochę bardziej skomplikowana od tego wyżej opisywanego silnika. Co do problemów to raczej silnik udany i mało kto na niego narzeka ale nie nadaje się za bardzo po LPG.
Tak więc jak widać obie jednostki są godne polecenia bardziej bym się skupił na tym ile ma auto przejechane na gazie i jak było rozbite przed sprowadzeniem z USA.
Samochody są w podobnej cenie więc pewnie jak bym miał wybierać to to z EU bo później w przyszłości może być łatwiej z jego odsprzedażą.
Zerknij jeszcze na zdjęcia bagażnika w tej z gazem bo tak z ciekawości spojrzałem na inne bagażniki w tym samochodzie z tego samego okresu i mają trochę inne przetłoczenia
Tu bagażnik z ogłoszenia której wyżej podałeś:
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Tu zdjęcia z innych ogłoszeń tego modelu z tego samego roku:
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]