Ciekawy temat odnośnie spalania w mieście hybryd różnych marek. Jak wiadomo hybryda najoszczędniej wypada właśnie w ruchu miejskim więc warto dodać w tym temacie kilka przykładów z rzeczywistym spalaniem.
Ja od siebie na początek dodam przejazd odcinka około 10km, start był z silnikiem rozgrzanym przy temperaturze zewnętrznej około 20 stopni z włączoną klimą na 21 stopni, a sam przejazd odbył się z prędkościami do maks. 80 km/h z czego większość poniżej 50km/h. Średnie spalanie z Aurisa TS 1.8 HSD według komputera to 3.2 l/100km Załączam zdjęcie z ustawieniami i widokiem baterii po skończonej jeździe. Tu mamy średnie spalanie z Warszawy + obwodnica w godzinach szczytu - Toyota Auris TS. Średnie spalanie hybrydy w ruchu miejskim na dystansie 23,1 km - Toyota Auris TS. Jak by ktoś chciał sprawdzić jak wygląda spalanie w trasie to można to zrobić przeglądając temat: Hybrydy na trasy? - jak sprawdza się hybryda w trasie, spalanie?
Jeżeli jeździcie hybrydą HEV to piszcie jakie są wasze średnia spalania w ruchu miejskim. Użytkownicy mHEV i PHEV również mogą pisać ale proszę wyraźnie zaznaczyć o jakim rodzaju hybrydy jest dany wpis.
Co prawda nie mam zdjęcia ale ostatnio jazda tylko po mieście (Warszawa) bez obwodnicy, jazda samochodem Hyundai Tucson HEV 1.6 T-GDi o mocy łącznej 230KM i byłem pozytywnie zaskoczony. Spalanie nie przekroczyło 5 litrów na 100km przy w miarę dynamicznej jeździe co na takie auto jest bardzo dobrym wynikiem. Dodatkowo wykończenie i wyciszenie (to akurat sprawdziłem poza miastem) jest tu sporym zaskoczeniem i na pewno dużym plusem. Co ciekawe sam napęd hybrydowy pracuje naprawdę fajnie.
Tak na marginesie. Teraz jak by mi ktoś postawił tego Tucsona i RAV4 oba w hybrydzie to nie wiem co miałbym ostatecznie wybrać bo ten pierwszy zaskoczył mnie mega pozytywnie.
Gdzie w Europie obowiązują winiety na autostrady? To warto wiedzieć! Wybierając się w zagraniczną podróż samochodem, trzeba pamiętać o tym, że bardzo wiele tras po Europie nie jest bezpłatnych. Opłatą objęte są autostrady i drogi szybkiego ruchu. W niektórych krajach, tak jak ...
Ferrari LaFerrari hybrid - 2,7 sek., 950 KM W chwili wprowadzenia na rynek w 2013 roku model ten był nie lada sensacją. Była to bowiem zarówno pierwsza hybryda w historii legendarnej, włoskiej marki, jak również najszybszy model w jej dziejach. Zaplanowano ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.