REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Tam masz hydraulikę na zaworach ale silnik z początku produkcji tego modelu miewały różne bolączki. Lepiej tu poszukać Avensisa T25 z końca produkcji po 2006 roku z silnikiem 1.8 VVT-i co prawda tu nie ma hydrauliki na zaworach ale spokojnie toleruje gaz i jak znajdziesz egzemplarz w dobrym stanie to będzie to lepsza opcja niż T27 z początku produkcji, a na pewno w twoim budżecie.towerone napisał(a):Avensis T27 1.8 147KM. Nie mieści się w budżecie, ale ponoć ten silnik też całkiem dobry i lubi LPG
W Golfie tak jak i w Megance dziecko będzie miał trochę mało miejsca na stopy które będą wisiały i będą musiały być ułożone pod kątem co jest niewygodne, ponieważ Tu będziesz miał fotel odsunięty do końca. Ja by odpuścił te auta lub dziecku sprawił pas Smart Kid Belt bo wtedy będzie siedziało niżej a tym samym i stopy pewnie już wejdą częściowo pod przedni fotel (większa wygoda).towerone napisał(a):chodzi mi jeszcze po głowie Golf V/VI ale boję się, że może być trochę za mały (mam ponad 190cm wzrostu, a za mną musi się zmieścić fotelik z 7-latkiem).
towerone napisał(a):Pytałem o to auto na grupie C5, to mi napisali żebym szukał czegoś innego bo jak chcę bez hydro, to nie ma sensu go brać.
towerone napisał(a):. Megane 3 generacji 1.6 100KM/110KM. Ponoć silnik mało dynamiczny, ale niezawodny i lubi się z LPG.
towerone napisał(a):Octavia II 1.6 102KM. Podobnie jak z Megane, silnik trwały, ale mułowaty.
towerone napisał(a):Avensis T27 1.8 147KM. Nie mieści się w budżecie, ale ponoć ten silnik też całkiem dobry i lubi LPG.
towerone napisał(a):Cenowo i wizualnie pasuje mi też Mondeo MK4, ale ponoć one nie lubią się z LPG - prawda to?
towerone napisał(a):Z tym silnikiem chodzi mi jeszcze po głowie Golf V/VI ale boję się, że może być trochę za mały (mam ponad 190cm wzrostu, a za mną musi się zmieścić fotelik z 7-latkiem).
Rokiko napisał(a):Tam masz hydraulikę na zaworach ale silnik z początku produkcji tego modelu miewały różne bolączki. Lepiej tu poszukać Avensisa T25 z końca produkcji po 2006 roku z silnikiem 1.8 VVT-i co prawda tu nie ma hydrauliki na zaworach ale spokojnie toleruje gaz i jak znajdziesz egzemplarz w dobrym stanie to będzie to lepsza opcja niż T27 z początku produkcji, a na pewno w twoim budżecie.
Rokiko napisał(a):W Golfie tak jak i w Megance dziecko będzie miał trochę mało miejsca na stopy
franccc napisał(a):towerone napisał(a):
Pytałem o to auto na grupie C5, to mi napisali żebym szukał czegoś innego bo jak chcę bez hydro, to nie ma sensu go brać.
I mają rację. Poza tym ponad 4,8 długości i 1600kg+ na miejskie pojezdżawki?
franccc napisał(a):towerone napisał(a):
Octavia II 1.6 102KM. Podobnie jak z Megane, silnik trwały, ale mułowaty.
1.6 od renault w porównaniu z tym jest rakietą
franccc napisał(a):towerone napisał(a):
Avensis T27 1.8 147KM. Nie mieści się w budżecie, ale ponoć ten silnik też całkiem dobry i lubi LPG.
Za takie pieniądze t25 po lifcie
franccc napisał(a):Ogólnie jeśli chcesz segment d to mondeo albo avensis, jeśli wystarczy segment c to pomyśl o volvo v50.
franccc napisał(a):Poważnie rozważyłbym też jakieś minivany, ze względu na mniejsze gabaryty sprawdzą się lepiej w mieście + lepsza widoczność
Trevor napisał(a):Golf VI ma więcej przestrzeni niż taka niby wyższej klasy Vectra C, jak odsuniesz swój fotel na max do tyłu to ledwo będziesz sięgał do pedałów nawet przy 190cm, to jest Golf VI nie Golf III, zupełnie inna płyta podłogowa
sisinho17 napisał(a):Jeśli chcesz kupić segment c to musisz mierzyc wnętrze. Mam Octavie II i ceeda III (firmowy). Octavia jest krótsza (3cm), węższa (3cm), ma mniejszy rozstaw osi. I co z tego? A no w środku jest zdecydowanie większa.