HYUNDAI Accent opinie?

25 Mar 2009, 17:07

Witam, jestem poczatkujacym kierowca(18 lat) i przygotowuje sie do kupna samochodu. Zastanawiam sie nad Hyunadi'em Accentem ale chcialbym poznac kilka opini na temat tego samochodu. Wizualnie samochod mi sie podoba z tego co czytalem nie pali tez duzo no i cena jest przystepna. Accent 1.5 1998 wazne ubezpieczenie i przeglad cena 4000, auto z allegro. Co o tym sadzicie? Wszelkie opinie i porady milie widziane:) Pozdrawiam
FiatSiena
Nowicjusz

25 Mar 2009, 19:40

cos za tanie jak na te lata
[link do oferty na Allegro wygasł] -cena do zbicia troche
a co do spalania polecam stronke [link do autocentrum.pl wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

26 Mar 2009, 08:27

Tanie auto o kiepskim prestiżu,dodatkowo obciążone opinią o tadnetności i plastikowości produktu finalnego...
Jezdzic można. Jak ktoś nie ma wymagań z najwyższej półki,to powinien byc usatysfakcjonowany ale dlaczego wtedy nie kupic np. Nexii..? Silniki konstrukcyjnie w spadku po Oplach i zawsze nadające się do LPG.Dużo Nexii gaz już ma i tak są sprzedawane. :wink:
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

26 Mar 2009, 09:27

ja osobiście wybrał bym jednak accenta wydaje mi się że to jednak lepszy wybór
skalops
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Szczecin
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?