REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Źle ustawiona zbieżność, opony, skrzywiony wahacz, powodów może być kilka. Trzeba podjechać na ustawienie zbieżności wtedy wyjdą wszystkie problemy.kopek90 napisał(a):Uciążliwe jest to że dość wyraźnie ściąga go na prawo. Co może być powodem?
Jest to nacisk jaki wywiera dane koło na podłoże znajdujące się pod nim. Suma tych mas - ciężar kierowcy (zakładam że siedział w aucie podczas tego przeglądu) to masa własna samochodu która w tym modelu powinna być w granicach od 1308 kg do 1408 kg (masz w dowodzie dokładnie ile). Więc wszystko by się zgadzało, a lewa strona wywiera większy nacisk bo po tej stronie siedzi kierowcakopek90 napisał(a):Szczególnie na przedniej osi gdzie lewe ma 480 kg a prawe 435kg. Z tyłu lewe ma 270 kg a prawe 255 kg. Szczerze mówiąc nie znam się wcale, ale na logike rozumiem że jest to nacisk na dane koło a nie masa własna koła ?