Witam, Niedawno zrobiłem prawo jazdy i w związku z tym odziedziczyłem Getza 1.3 (rocznik 2004) w spadku No i wiadomo pierwszy samochód, zaczynam się interesować więc uprzedzam - jestem początkujący. Do rzeczy: Zaglądam pod maskę, żeby sprawdzić stan płynu chłodzącego, a tam 'zbiornik wyrównawczy płynu układu chłodzenia"(tak to się chyba fachowo nazywa) puściutki! Więc dolałem płynu do chłodnic "Borygo" -35*. Płyn różowego koloru-będzie na zdjęciu. I co się okazało - prawie wszystko spłynęło. Trochę jednak zostało. Wydaje mi się, że zbiornik nadaje się do wymiany?
Na ostatnim zdjęciu, poniżej widać na spodzie zbiorniczka z różowym płynem, dokładnie na przewodzie( chyba to jest przewód-ciężko stwierdzić, trudny dostęp) tworzącą się KROPLĘ PŁYNU.
Do zbiorniczka wyrównawczego dolałem taki płyn: