Hyundai i20 - jaka instalacja

23 Gru 2018, 22:27

dawid6 napisał(a): Lisse i tam taki certyfikat mogę otrzymam bez problemu

Czy taki certyfikat jest dodatkowo płatny?
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

24 Gru 2018, 14:53

Tak wlew pod klapką, a przełącznik pod gniazdem USB w okolicach zapalniczki. Jeśli chodzi o same papiery to najwięcej zachodu jest na początku żeby dowiedzieć się co trzeba i jak trzeba. Tu najważniejsza jest dobra instalacja z homologacją, taka żeby przeszła biurokrację, bo jak się okazuje nie tylko u nas jest to największa bariera:D Jeśli chodzi o certyfikat to koszt ok 150 Euro - wiem, że sporo, ale bez niego podatek drogowy jest jeszcze wyższy. Podliczając wszystkie koszty montaż w Polsce plus G3 i tak wychodzi mnie ok 400 Euro taniej niż zapłaciłbym w NL.
dawid6
Nowicjusz
 
Posty: 7

27 Gru 2018, 17:55

To myślę, że suma którą zaoszczędziłeś jest warta odrobiny zachodu. Teraz jedynie można życzyć bezawaryjności i jak największych oszczędności z podróżowania.
Bonzo12
Początkujący
 
Posty: 108
Prawo jazdy: 08 06 1990
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi A4 B7
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

27 Gru 2018, 19:12

dawid6 napisał(a):Tu najważniejsza jest dobra instalacja z homologacją

Z tego co się orientuję wszystkie instalacje sprzedawane muszą mieć homologację stąd moje pytanie co masz konkretnie na myśli pisząc "dobra instalacja z homologacją"
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

28 Gru 2018, 11:14

Tak, wszystkie instalacje muszą mieć homologację, no i gazownicy, którzy legalnie je zakładają to mają instalacje z homologacją. Co do samej instalacji to moim zdaniem wygląda to dobrze. Pamiętaj o regularnym serwisie. Fajnie, że wybór padł na Sq 32. Instalacja żywotna. Teraz to tylko szerokości:)
Pyreks
Początkujący
 
Posty: 132
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Fiat Punto
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback

30 Gru 2018, 12:31

Pyreks napisał(a):Fajnie, że wybór padł na Sq 32. Instalacja żywotna.

Ciekawe stwierdzenie o żywotności tym bardziej iż instalacja jest na rynku od połowy 2015r (szmat czasu) dodatkowo dużo problemów z nią było od samego początku.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

10 Sty 2019, 23:06

Pewnie masz rację, ale chodziło mi o taką instalację z którą nie będzie problemu jeśli chodzi o biurokrację i użytkowanie. No i taką, którą w razie czego będę mógł też serwisować w NL. Pisałem jakie propozycje dostałem, wybrałem najlepszą z opcji dla mnie. Oczywiście mógłbym się zastanawiać jeszcze z pól roku, jak niektórzy na forach, ale to nie o to chyba chodzi. Niedawno zrobiłem trasę prawie 1000 km, głównie autostrady i wszystko jest jak trzeba.
dawid6
Nowicjusz
 
Posty: 7

13 Sty 2019, 20:47

Z biurokracją się zgadzam z użytkowaniem.. czas pokaże. Jednak najważniejsze, że korzystasz z ekologicznego paliwa przy czym zostają pieniądze w kieszeni.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002