Witajcie drodzy przyjaciele forum. Problem z moim i30 rozwiązany
Powodem wszystkich objawów jakie opisywałem w poprzednich postach był i tu znak? No dobra napiszę i od razu, dam radę wszystkim którzy maja nietypowe objawy jak ja a błędów brak to zacznijcie od rozrządu nie ważne kiedy był wymieniany , łańcuch nie daje pewności w dłuższym użytkowaniu przekonałem się o tym osobiście tylko szkoda że sprawdziłem to na końcu chociaż już w pierwszym poście o tym pisałem. Po sprawdzeniu wszystkiego zdjąłem pokrywę zaworów i ukazał mi się widok wiszącego przeskoczonego łańcucha . Tak kochani przeskoczył mi łańcuch o dwa ząbki, hultaj jeździł odpalał normalnie tylko szarpanie i niekiedy brak mocy to niekorzystne objawy .Wymieniany był 90 tyś kilometrów temu ok 2,5 roku i padł wyciągnął sie i przeskoczył. Wczoraj sam wymieniłem bo nie ufam mechanikom no i czas oczekiwania na wymianę sprawił że sam dokonałem wymiany. i30 po wymianie śmiga jak wściekły ,przybyło mu tyko 40 koni więcej takie moje odczucie, silniczek tyko mruczy ,słychać jedynie delikatne cykanie wtryskiwaczy, teraz tylko czerpię przyjemność z jazdy, no i spalanie niewiarygodne 5,8 l przy dynamicznej jeździe ,z klimatyzacją 6l.Dziękuję wszystkim którzy doradzali mi pozdrawiam serdecznie. Życzę wszystkim jak najmniej awari trudnych do zdiagnozowania .