
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
To silnik bardzo mało wymagający i bardzo prosty jak by ktoś potrzebował np. do instalacji gazowej to jak najbardziej się nadaje opisywałem jego wersje tu porownanie-silnikow-1-4-gamma-g4fa-i-1-4-kappa-g4lc-hyundai-kia-vt124500.htm wersja silnika 1.4 T-GDi ma mniejszy apetyt na paliwo no i jest dynamiczniejszazenworld napisał(a):Miałem - co prawda nie Fastbacka i nie z tym silnikiem, tylko 1.4 100KM
Wszystkie skrzynie tego typu są wymagające i tu też dużo zależy od stylu jazdy danego kierowcy itd. Podobnie jest z DSG w VAGu. Kupując samochód z taką skrzynia zawsze trzeba pamiętać o tym że może nam się trafić z nią jakiś problem i lepiej się na to nastawić już przy kupnie niż później być rozczarowanym. Przy kupnie używanego takiego samochody warto podjechać niech sprawdza czy w skrzynie nie ma błędów i czy wszystko z nią ok to jest zawsze dobra opcja.sanvean23 napisał(a):Sportage czy proceeda odpuscilem sobie ich skrzynie DCT , sprzeglo lubi pasc nawet po 30 tys km
Baza z danymi technicznymi samochodów marki HYUNDAI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne HYUNDAI