Hyundai i30

24 Cze 2016, 16:47

Witam.
Rodzice planują kupić nowe auto za 20-25k, które będzie głównie użytkowane w mieście na dość krótkich dystansach. Z przeglądanych modeli, które polecacie do miasta na krótkie dystanse w tym przedziale cenowy wybór padł na Hyundaia i30 1.6.
Jako, że nie znam się zbytnio na samochodach miałbym prośbę o ocenienie tych ogłoszeń:
1. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
2. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
3. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
4. [link do oferty na Allegro wygasł]
5. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
6. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
7. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Dodatkowo mam jeszcze pytanie jak się sprawuje Audi a3 8p w porównaniu do Hyundaia i30 do jazdy głównie w mieście i 1-2 razy w roku na dłuższą trasę przy rocznych przebiegach nie przekraczających 5 tysięcy km w przedziale cenowym 20-25k.
Locke
Nowicjusz

Auto: Nie mam

25 Cze 2016, 20:02

Wyczytałem na forum, że lepiej szukać modeli, które były robione w czeskiej fabryce.
Z tego co znalazłem powiększając budżet do 26k (nie jestem pewny czy to są rzeczywiście modele z czeskiej fabryki):
- [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] (głównie zależy mi na sprawdzeniu tego linku, ponieważ ogłoszenie jest z mojego miejsca zamieszkania)
- [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
- [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Wiem, że strasznie dużo dałem linków więc dzięki za sprawdzenie nawet 1 :D
Locke
Nowicjusz

25 Cze 2016, 22:15

Kompaktowy Hyundai miał być nową jakością. Rdza najczęściej pojawia się na rantach drzwi i klapie bagażnika.

jak ci rdza nie przeszkadza [link do autocentrum.pl wygasł]
merkaba12
Początkujący

Prawo jazdy: 18 03 2003
Przebieg/rok: 2tys. km
Auto: ford
Silnik: 1,3 44
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

26 Cze 2016, 09:29

Locke napisał(a):Z tego co znalazłem powiększając budżet do 26k (nie jestem pewny czy to są rzeczywiście modele z czeskiej fabryki):