23 Gru 2020, 14:12
Rokiko,przyczyna jest prosta,nie sądzę by w jakimkolwiek silniku jeżdzącym na lpg był nagar na zaworach,tłokach gdyż lpg posiada własności rozpuszczające nagar,z gazem ziemnym(baza) będzie podobnie,nie wiadomo na jakim oleju wcześniejszy użytkownik jeżdził(80 tyś km) SHELL tak czy siak,,wypucuje,, wnętrze,przy inspekcji wyszło tylko,uszczelka pokrywy zaworów do wymiany,już delikatnie sparciała,ale to wymienia się tak czy siak,wymieniono też moduł termostatu,świece.Niestety,wybrano swiece NGK iridium,bratu polecałem BOSCH double platinum,no ale cóż.Widać,że Helix bardzo dobrze chroni podzespoły przeciw zużyciowo, no ale.Ten silnik ma dopiero 200 tyś km,tak,tak,jestem pewien,że na YT pokazują silniki,które mają 500 tyś km ,co prawda koła rozrządu w poliftowcach już utwardzono a łańcuch przeprojektowano,ale np.Pardi Mercedes na YT twierdzi,że lecą szybkawo nawet w poliftowcach,lecą ale przy konkretnych przebiegach,przy takich? Nie ma szans.Dlatego jeśli ktoś chce kupić podobnego Mercedesa,to? Macha w górę a potem pokrywa zaworowa w górę i oględziny.Pokazałem te zdjęcia,by można obejrzeć jak wygląda silnik Mercedesa przy takim przebiegu.