REKLAMA
Witam! Jako nowicjusz w tych sprawach mam kilka problemów, ciekawi mnie co jest ich przyczyną, czy można je naprawić samodzielne i jakie są koszty ich naprawy:
1. Silnik ładnie odpala, przełącza się na gaz na 2500 rpm, przejedzie kawałek i na pierwszym lepszym skrzyżowaniu zgaśnie po wciśnięciu sprzęgła i hamulca, po czym trudno go odpalić, tak jakby gaz został w silniku a on nie mógł wstrzyknąć benzyny... Z trudem odpala po ok 1 minucie trzymania przekręconego kluczyka i wciśniętego gazu.
Dzieje się tak tylko na nierozgrzanym silniku, tzn. jeżeli przed rozpoczęciem jazdy potrzymam go trochę na gazie (ok. 3 min) to potem działa prawidłowo.
Byłem z tym u specjalistów od gazu, cos tam podpięli, sprawdzili spaliny, wyregulowali i wzięli 40zł. A silnik gaśnie dalej...
2. Na benzynie silnik chodzi jak czołg, podobno jest to wynikiem zapchanych 2 z 4 wtrysków i należy je wyczyścić myjką ultradżwiękową. Gdzie to zrobić i ile to kosztuje?
3. Gdy silnik zgaśnie radio się resetuje, tzn. ustawia sie na 88MHz i nie pamięta poprzedniej pozycji. Czym jest to spowodowane i czy można zrobić tak, aby radio odpalało się automatycznie przy przekręceniu kluczyka? (radio jest z opla)
4. Centralny zamek nie otwiera tylnych prawych drzwi, nie ma w nich także ręcznego "otwieracza" bo został wyrwany, jak to naprawić i ile to kosztuje?
5. Czasami jedynka na skrzyni biegów trudno wchodzi (szczególnie gdy silnik zgaśnie), czasami bez problemu...
Z góry dzięki za pomoc!