Nie ma problemu, zaraz wyśle PW
. Tylko tyle że już całkiem szybko kończą mi się pomysły. Jedyne co można zrobić to sprawdzić opór czujnika temperatury i jego kabelki. Wyczyścić styki czujnika położenia wałka rozrządu. Jeszcze jedno. Ile masz paliwa w baku? Otwórz wlew paliwa na działającym silniku, poczekaj 30 sekund, pogazuj i sprawdź czy przerywa dalej. A potem to poleć już po układzie zapłonowym. Ewentualnie można sprawdzić czy pompa paliwa daje wytaczające ciśnienie. A potem to już chyba wymieniać po kolei - świecie i przewody - aparat zapłonowy - cewka. Moduł zapłonu do sprawdzenia. EGR do przeczyszczenia/zatkania. No i lambda ostatecznie... Oczywiście jeśli dolot szczelny i masa jest.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ZAAPOMNIAŁEM!!! Podczas pracy silnika odłącz czujnik położenia wałka rozrządu. Spójrz co się zmieni! Nie wiem jak mogłem o tym zapomnieć. Obstawiam najbardziej ten czujnik albo kable/świece
. Ale najpierw sprawdź czy problem już nie zniknął i otwórz wlew paliwa podczas pracy jak wyżej.
A silnik dynamicznym wchodzi żwawo na obroty i najważniejsze - kiedy odcina???