HYUNDAI SANTA FE BRAK MOCY

13 Maj 2013, 20:10

mtkoles napisał(a):Po odpięciu czujnika przepustnicy auto tak jakby było silniejsze na niskich biegach ale co do prędkości jest to samo 120 i nic więcej chyba że z górki, no i po dodaniu pedału gazu na wysokim biegu siepie silnikiem tak jakby zalewało go (sądzę że to jest wina złej mieszanki za dużo paliwa za mało powietrza) ale jakiej części to jest wina???


Ale jaka był pierwsza reakcja na odpięcie czujnika przepustnicy??? Jeszcze na postoju??? A do wcześniejszego postu... Jak to zasysa korek oleju???!!! Opisz to dokładnie...

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

14 Maj 2013, 17:39

Po odpięciu czujnika auto delikatnie spadło z obrotów z 10000 na 8000, po przygazowaniu spadało szybciej z obrotów niż wcześniej, wchodziło szybciej na obroty niż wcześniej a gdy odpiąłem do tego przepustnicę to nie chciał wejść wcale na obroty. A co do korka to po otwarciu i delikatnym podnoszeniu go to delikatnie trzyma go tak jakby zasysało go. Mechanik mówił że to niema nic do tego ale przyczyny braku mocy to nie zna, mówił że trzeba robić silnik (głowica tłoki) bo jest za niskie ciśnienie ale sądzę że to nie jest to tak do konca.
mtkoles
Nowicjusz
 
Posty: 8
Auto: hyundai santa fe
Silnik: 2.4 146km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

20 Gru 2015, 20:44

witam,mam problem z obrotami,tak mi się wydaję,zacznę od początku,a więc; wbijając obojętnie jakikolwiek bieg,gdy zaczynam naciskać pedał gazu,autem zaczyna bardzo trzęść ,jakby miał za duży bieg,byłem u mechanika i powiedział mi że to wtryski,polecił mi preparat do przeczyszczenia wtrysków,wlałem i jakby lepiej auto nie ''pierdzało'' :) ale jak zatankowałem paliwo do pełna,bez tego płynu to była już masakra ,auto przy starcie barzdo głośno klekocze przez pewien moment,póżniej jest ok,ma normalne przyspieszenie i osiągi,auto odpala na pierwszy strzał bez problemu,nie dymi,tylko ten klekot przy starcie z każdego biegu,czy ktoś wie o co chodzi z tym klekotem?
starski12
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 18 05 2012
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: hyundai santa fe
Silnik: 2.0 CRDI 92 kw
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

24 Cze 2016, 19:06

Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum, lecz temat problemu mojego samochodu wałkowałem już z każdej strony czytając różne fora strony lecz problem nadal nie ustąpił. Zacznę od początku, samochód nie ma pełnej mocy, póki jest jeszcze niedogrzany czuć że chce sie zbierać, maksymalne osiągi to ok 120-130km/h, na każdym biegu wchodzi na obroty nawet do 6tys lecz dzieje sie to troche pomału, dzieje się tak i na Benzynie i na LPG, nie czuć różnicy , Problem z czasem zaczął narastać, choć od początku brakowało mi parę koni w tym samochodzie. wyskakiwał Check Engine przed naprawami i pokazywał wypadanie zapłonu na 1 cylindrze, okazało sie ze wadliwy regulator cisnienia paliwa i zalewało 1 cylinder paliwem. W samochodzie zostały wymienione: filtr powietrza, świece na Denso, Cewki zapłonowe, Kable wysokiego napięcia, Regulator Ciśnienia Paliwa, Kolektor wydechowy bo stary był pęknięty na pół, przy okazji nowa sonda lambda. cały układ wydechowy na nowo uszczelniony, drugi katalizator wycięty gyż był juz rozleciany, wymieniony Map Sensor, Ciśnienie na cylindrach zaczynając od 1ego: 12:14:14:15, Mam możliwosc podpiecia pod komputer lecz żadnych błędów nie pokazuje, jedyne co mnie martwi to że nie ma żadnych danych z Map Sensora, został wymieniony i nadal pokazuje NO DATA. samochód ma obecnie ok 190tys km, przebieg niby autentyczny wg książek serwisowych,
pietrek102
Nowicjusz
 
Posty: 6
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Hyundai Santa Fe
Silnik: 2.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

12 Paź 2016, 06:55

Witam serdecznie. mam podobny problem ze swoim Hyundaiem. Spada z odbrotów po przekroczeniu 3-3,5 obrotów. nie chce jechać wiecej niż 130km/h. Spawdzany pod każdym kontem u mechanika. Jak redukuje z 5 na 4 to czuję jak słabnie i się dławi.
pati24
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: Hyundai Santa fe 2,4 benzyna
Silnik: 2,4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    Toyota TJ Cruiser, pomysłowy minivan i SUV w jednym
    TJ Cruiser, zaprojektowany z myślą o aktywnym stylu życia, podróżach i sportach outdoorowych, zadebiutował jako koncept ponad 2 lata temu. Teraz japoński magazyn Best Car donosi, że auto ma trafić do sprzedaży. W październiku ...