I-szy samochód dla kobiety??!!

12 Sie 2009, 17:09

Witam!!
Mam dylemat poniewaz nie wiem jaki samochód powinnam sobie sprawic, bedzie to moj pierwszy pojazd mechaniczny:P, jestem poczatkujacym kierowca. Od samochodu opczekuje zeby byl w miare wysoki i koniecznie z centralnym zamkiem, maly ale interesuja mnie modele tylko 5drzwiowe;p no i co najgorsze moge przeznaczyc na niego 11-12tys. zł. :/ moje typy to Fiat Panda ( ale podobno szybko sie sypia), Skoda Fabia (slyszalam ze ma problem z ukladem kierowniczym??), Peugeot 206 (drogi w utrzymaniu) Huyndai Atos (kiepskie zawieszenie). Bardzo prosze o pomoc!!!
berka996
Nowicjusz

Miejscowość: Lublin

12 Sie 2009, 17:43

Jeżeli Ci to nie przeszkadza to poszukaj Matiza z końca produkcji. Dosyć dobre i trwałe auto:P
Kamilp
Początkujący

Prawo jazdy: 01 01 2001

12 Sie 2009, 22:26

uuu... nie nie... może jakieś inne typy;p
berka996
Nowicjusz

13 Sie 2009, 00:44

a może opel corsa b?? ją za te pieniądze kupisz z 2000 roku i jeszcze nawet zostanie na paliwo :razz: . ewentualnie jeszcze ford fiesta .
scrolll
Początkujący

Miejscowość: podkarpacie

13 Sie 2009, 09:21

Fabia to niezły wybór. Szukaj z silnikiem 1,4,bo to trwały i w miarę ekonomiczny silnik z akceptowalnym przyspieszeniem.
Jeśli nie przeszkadza Tobie znaczek na masce i dziwne obiegowe opinie ,to na twoim miejscu jako alternatywę dla tej Fabii postawiłbym nie Pandę ale... Fiata Punto II z silnikiem 1,2. Można odkupić od pierwszego właściciela za rozsądne pieniądze a samo auto jest nie najgorsze i ogólnie poza występującymi czasem niedomaganiami osprzętu elektryki przy silniku ,nie ma się do czego przyczepić Nie wspomnę o tym ,że Punto II o wiele lepiej się jedzie i jest obszerniejsze w środku od typowo miejskiej Pandy..Ma nawet bagażnik...
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback