Witam ponownie.
Zebrałem się i zdemontowałem ramkę wokół licznika
Sam demontaż jest prosty, odsunąłem kierownicę do siebie i w dół, następnie energicznie szarpnąłem ramkę w dolnej części do siebie( w przeciwnym kierunku do licznika) i zatrzaski wyskoczyły.
Później kolejne coraz wyżej i gotowe
![Niegrzeczny :naughty:]()
ramkę na dole trzyma jeszcze skórzana osłona, która trzyma się na trzech kołkach, które można zdjąć bez użycia narzędzi - żeby nie przeszkadzał.
Później zostały tylko zegary, które są przykręcona trzema śrubkami (jedna na górze i dwie na dole) - dostęp jest w miarę niezły - NO I ZEGARY MAMY NA WIERZCHU
Niestety po demontażu zegarów minka mi zrzedła ponieważ tam są tylko malutkie otwory przez które nic nie da się zrobić
I teraz ostaje tylko wymiana całego przewodu do spryskiwacza tylnej szyby, gdyż wydaje mi się, że rozkręcanie osłony nad bezpiecznikami i pod kierownicą może mijać się z celem.
Może komuś do czegoś ten opis się przyda - jeżeli ktoś ma jakiś lepszy pomysł co do naprawy wężyka spryskiwacza tylnego to proszę o sugestie.
Pozdrawiam Tadeusz
![Piwo :piwo:]()