Witaj!
Wyczrepujaca odpowiedz dzieki . Jednak mimo moich prośb i lamentow
![Laughing :lol:]()
on sie uparl ,niestety ktos mu nagadal ze bedzie smigac jak nalezy tylko autko troche oslabnie.
Nie wiem jak go przekonac ... trudno zawzial sie jak Kargul
Pokazywalem mu artykuly i dyskusje forum - nic nie dociera . Po prostu zostal perfekcyjnie zbajerzony przez pana gazownika - a z braku kasy uwiezy w zloty srodek
A co do mojej "korbki" ... Na razie jezdze po miescie , zrobilem ok 150 km od 03 lipca.
To co sie rzuca w oczy to spadek mocy - auto jezdzi, ale z 1,6 przesiadlem sie chyba na 1,2
![Rolling Eyes :roll:]()
coz "cos za cos". Po lekkich testach "na trasie" widze , ze da sie jechac 110 -120 trzyma wiec ok .
Przy tym samym stylu jazdy trzeba dorzucic troche obrotow ,ok 3000 musi trzymac do "normalnego " przyspieszania.
I to mnie troche martwi ...
Wlasciwie to jakie obroty sa jeszcze "bezpieczne " dla silnika ?
Przyjmijmy ,ze auto jest nagzane i wszystko jak trzeba dziala ... Przy jakich obrotach powinienem zmieniac biegi ?
Zwylke robie to przy jakich 2500 , a na gazie -spadek mocy to juz ok 3000 - jak to wplynie na silnik ?
![Rolling Eyes :roll:]()