![Rolling Eyes :roll:]()
Pracownicy zwykle nie lubią nazbyt gadatliwych klientów, ale na pewno możesz zwrócić SWOJĄ uwagę na: równomierność wolnych obrotów - nie powinny falować; mogą w minimalnym zakresie, jeśli sonda lambda nie jest "pierwszej młodości"; na to, czy silnik nie gaśnie przy skręcaniu po kątem 90st na wciśniętym sprzęgle po redukcji, ale przed puszczeniem z powrotem sprzęgła; na to, czy silnik nie gaśnie przy dojeżdżaniu np do świateł, gdzie ja dohamowuję i na samym końcu wciskam sprzęgło hamując do zera; zdarza się, że występuje zjawisko "zdmuchnięcia" silnika - zależy od miejsca poboru powietrza do filtra. No i oczywiście na dynamikę, która nie powinna odbiegać od tej, która jest na benzynie - nawet w przypadku instalacji II-giej generacji z komputerem sterowania gazem i emulatorem sondy lambda.
![Wink :wink:]()
... miłujcie swoich nieprzyjaciół...