Inny numer rejestracji na naklejce na szybie

17 Kwi 2015, 20:39

Witam serdecznie.
Jestem stosunkowo świeżym kierowcą, prawo jazdy mam od 8 miesięcy. Pod moim blokiem parkuje Punto, które, jak ostatnio zauważyłem, na naklejce na szybie ma zupełnie inną rejestrację niż na tablicach rejestracyjnych . Czym to jest spowodowane?
Razron
Obserwowany

Przebieg/rok: 2tys. km
Auto: Suzuki Swift
Silnik: 1.0
Rok produkcji: 2003

17 Kwi 2015, 20:51

a) lenistwem czyt. głupotą
b) kombinowaniem
Finansolog
Początkujący
Awatar użytkownika

Prawo jazdy: 10 10 2007
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: BMW
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

18 Kwi 2015, 19:33

Myśle ze powód jest tylko jeden.Własciciel-nowy własciciel ten samochód kupił i nie nakleił naklejki zgodnej z nr.tablic..
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

19 Kwi 2015, 14:01

Dokładnie - właściciel kupił ten samochód od kogoś, przerejestrował na siebie, tablice zmienił, ale z naklejką sobie nioe poradził i zostawił starą i teraz czyta po forach jak ją zmienić. To pierwsza opcja.
Druga, to kombinowanie z fotoradarami - czasem jak się nie uda odczytać tablicy rejestracyjnej, to odczytać można naklejkę. Ale to mało kombinowany sposób, bo karalny po wykryciu.
Jak naklejka będzie pozostawała nadal przez kilka najbliższych dni, to warto coś takiego zgłosić na policję, bo wówczas można już przyczpuszczać, że ktoś kombinuje.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Z dzieckiem na wakacje - podróż w samochodzie