Instalacja gazowa do BMW E46

04 Sty 2017, 20:44

Czesc wszystkim, jestem tu nowy ale chciałem się zapytać na temat instalacji gazowej do mojego BMW. Chce założyć , trochę pytałem i koledzy z klubu polecili mi jakieś. Chciałem się zapytać co wy mozecie polecic.. Żeby dobrze jeździło no i żeby "korka wstydu" nie było widać na zlotach:)
Adik24
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 10 06 2013
Auto: BMW e46
Silnik: 2,0 150 KM
Paliwo: Benzyna

04 Sty 2017, 22:16

pochwal się jeszcze jaki posiadasz silnik w sowim aucie co będzie łatwiej coś dobrać
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

07 Sty 2017, 16:04

Jest wmoim opisie. 2,0 L 150 KM podwójny Vanos - M52b20tu
Adik24
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 10 06 2013
Auto: BMW e46
Silnik: 2,0 150 KM
Paliwo: Benzyna

08 Sty 2017, 08:04

standardowy silnik do zrobienia. ja bym wybrał polska centrale do tego wtryski hercules i reduktor choćby magic i powinno ładnie śmigać o ile montaż będzie zrobiony z głową
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

08 Sty 2017, 16:10

BMW dobrze sprawują się na gazie, jeżeli chodzi o "korek wstydu" (chociaż ja bym to nawał korekiem zdrowego rozsądku) bez problemu się mieści w klapce benzyny. Redukotr ze stajni kme silver wtryskiwacze barcudy czy hercules trochę wiedzy gazownika i będzie jeździć jak należy
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

09 Sty 2017, 22:50

Chciałbym coś z zapasem - bo moze będzie zwiększana moc i jakieś dodatkowe modyfikacje. Da się tak? Żeby już teraz zagazować z zapasem na przyszłość?
Adik24
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 10 06 2013
Auto: BMW e46
Silnik: 2,0 150 KM
Paliwo: Benzyna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...

09 Sty 2017, 23:25

Możesz mocniejszy reduktor zamontować, np KME GOld
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

10 Sty 2017, 20:31

Piotrek123 napisał(a): Żeby już teraz zagazować z zapasem na przyszłość?

zdecydowanie łatwiej dobrać i później wystroić instalację jak już się wie jaka jest moc auta, kwestia o ile będzie podnoszona moc i w jaki sposób bo za duże wtryskiwacze i reduktor to też nie dobrze
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

10 Sty 2017, 21:12

a co chcesz modzić w tym silniku?? szału tu dużego nie bedzie a KME Gold na przerost za duży będzie.
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

11 Sty 2017, 21:53

Myślałem żeby jakiegoś swapa zrobić na 2,5 albo 2,8 :)
Adik24
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 10 06 2013
Auto: BMW e46
Silnik: 2,0 150 KM
Paliwo: Benzyna

11 Sty 2017, 22:24

jak już to szukaj 3.0 wtedy to ma sens
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

15 Sty 2017, 15:23

Adik24 napisał(a):Myślałem żeby jakiegoś swapa zrobić na 2,5 albo 2,8

czyli silniki do 200 KM to bez problemowo możesz dobrać wtryskiwacze których wydatek reguluje się dyszami (najlepiej pojedyncze hercules czy baracuda) przy silniku 2.0 będziesz miał dysze przy 2.8 już nie, co do reduktora magic III będzie optymalnym rozwiązaniem
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

29 Sty 2017, 21:10

Z tego wszystkiego zapomniałem o tej dyskusji - auto ma się dobrze gaz założony :) za bardzo nawet nie widać pod maską że jest.

Zdjęcie
Adik24
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 10 06 2013
Auto: BMW e46
Silnik: 2,0 150 KM
Paliwo: Benzyna

30 Sty 2017, 21:20

zapomniałeś też napisać jaki zestaw w końcu wybrałeś?
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

30 Sty 2017, 21:57

A rzeczywiście. instalacja Zenit Pro OBD , wtryskiwacze tylko w sumie nie pamietam jakie i taki złoty reduktor i jakieś filtry srebrne. Wtryskiwacze są schowane pod obudowe i nie widać za bardzo jakie tam są.
Adik24
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 10 06 2013
Auto: BMW e46
Silnik: 2,0 150 KM
Paliwo: Benzyna