Instalacja LPG do TIR'a - dużo korzyści

27 Cze 2012, 15:07

WITAM CIĘ GROSZEK 28 ,
nie wiem czy doszła do Ciebie wiadomość ale chętnie poproszę o dane tych Panów którzy zakładają LPG do cięzarówek , chętnie kilka zagazuje
MAGNUM 480 E3 E-TECH
PREMIUM E3 DCI ALE I DXI
DAF 95/430 E3
MOZE VOLVA E3 420I 380
MÓJ NR TELEFONU 516050350 LUB GG 4806399
UTMS
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 01 06 1991
Auto: MAGNUM 480

30 Paź 2012, 13:34

Z tymi korzyściami byłbym ostrożny, zwłaszcza w starych samochodach. Zamontowałem aparaturę LPG do SCANII 144 460 V8 rocznik 1999 (przed montażem otrzymałem info, że wiek pojazdu nie ma znaczenia). I na razie porażka. Używam 1 miesiąc. Na samym ON pali 32,5 litra, na ON + LPG: 29 litrów + 10 litrów !! :x , a więc w miejsce oszczędności na ON - spala 3 x taką ilość LPG. O oszczędnościach nie może więc być mowy, że nie wspomnę o koszcie instalacji. Może ktoś się orientuje, na ile może pomóc remont pompy, czy lepiej dać sobie spokój z tym wynalazkiem.
autopsant
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: scania 144

03 Lis 2012, 11:47

Coś ty jej zrobił, że tyle łyka? 29 l ON i jeszcze gaz do tego?! Coś to mało prawdopodobne albo źle wyregulowane.
łusek
Nowicjusz
 
Posty: 11
Auto: SCANIA

23 Lis 2012, 22:33

Witam serdecznie szanownych .
od dwóch miesięcy mam zagazowanego volviaka i powiem, że jest to dość sprytne rozwiązanie .Zanosiłem się z tematem od marca. Czytałem opini itd. powiem tak żałuje ze nie wcześniej ale cóż człowiek się boi bo opinie różne i młody temat. jak ktoś zainteresowany to chętnie podpowiem a jak będzie możliwość to pokażę jak to wygląda u mnie. Nie bać się gazujcie się tylko w sprawdzonych warsztatach i ja polecam solarisa zdecydowanie najlepsze osiągi i opinie
jak coś to piszcie [email widoczny po zalogowaniu] pozdrawiam
janusz74
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 01 04 1999
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: volvo

25 Lis 2012, 23:57

Ja właśnie też się przymierzam do założenia takiej instalacji, ale nie jestem pewny co do solarisa, bo ludzie różnie o nim mówią. Nie może być tak, żeby dobrać producenta instalacji pod konkretny ciągnik?
peterbilt
Nowicjusz
 
Posty: 10
Auto: Scania 94.220

07 Gru 2012, 15:21

A jaki ciągnik chcesz zagazować? Jak zagazowałem DAF-a 105.460 w Solarisie i wszystko gra i śpiewa.
BodzioJack
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 01 03 1984
Auto: 105.460
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowy Golf otrzymał od Euro NCAP najwyższą notę
    Nowy Golf otrzymał od europejskiej organizacji ochrony konsumentów – Euro NCAP – najwyższą notę pięciu gwiazdek. Ponadto został wyróżniony prestiżową "Euro NCAP Advanced Awards " za innowacje w dziedzinie ...

18 Gru 2012, 21:47

Panowie ,chcecie gazowac? Chłopaki mi zamontowali instalacje solarisa w 3 wozach i naprawde oszczedzaja , wychodzi mi okolo 35 zl oszczednosci na 100 km , faktem jest ze kazy wóz ustawiali po 2 razy , raz wstepnie a potem korekta ale opłacało sie i szybko mi sie zwróciło , polecam . Jesli ktos chce wiecej informacji piszcie na priv
Maro123
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 28 04 1973
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: nie mam
Skrzynia biegów: Automatyczna

23 Sty 2013, 09:46

Witam,
Panowie pracuję w firmie, która między innymi świadczy usługi transportowe, zastanawiamy się nad założeniem LPG do ciągników mamy ich około 50 szt więc można by trochę zaoszczędzić, proszę Was o namiary na firmy zajmujące się zakładaniem instalacji.

Dzięki z góry.
ddra
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: Scenic

24 Sty 2013, 13:07

Witam

kolego
kontaktuj się z auto kliniką w zgierzu i to najlepiej z p.Justyną .
kobitka ma wiedze i wiem z własnego doswiadczenia ,że szczerze ci powie wszystko.
nr. podam tylko na priv bo nie wiem czy moge tu podać [email widoczny po zalogowaniu]
pzdr
janusz74
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 01 04 1999
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: volvo

12 Lut 2013, 13:24

Sam długo broniłem się przed założeniem instalacji gazowej, w końcu ją założyłem i faktycznie się opłaca. Mnie zwróciło się już po 3 miesiącach, można sporo zaoszczędzić nawet 45zl/100km, do tego dochodzi też wzrost mocy silnika i żywotności silnika. Kwestia odpowiedniego założenia i serwisu. Ja korzystałem z lpg house i jestem zadowolony z efektów, obsługi i serwisu.
Cinek
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Volvo FH13

18 Mar 2013, 17:05

Chyba ludzie coraz bardziej zaczynają się do tego rozwiązania przekonywać, bo Kamaz właśnie podpisał umowę w tej sprawie z polską firmą montującą gazo-diesla. Czyli będzie można założyć sobie taką instalację, a gwarancja producenta samochodu nie przepada:

http://gazeo.pl/na-biezaco/wiadomosci/2 ... ,6789.html

Miał ktoś w ogóle do czynienia z tymi nowymi modelami od Ruskich?
ciężarowy
Nowicjusz
 
Posty: 20
Prawo jazdy: 03 03 1987

21 Mar 2013, 15:22

Ja montowałem 8 samochodów. 4 x MAN-y, 2x Daf i 2x Volvo. Oszczędzam na sztuce od 20 do 35 zł. Na początku nie byłem przekonany co do tej inwestycji, ale teraz widzę że to się opłaca. Kosztu instalacji zwróciły się miedzy 4 a 5 miesiącem po montażu. Ważne żeby założyć instalację w porządnym warsztacie. Polecam chłopaków z Borówca koło Poznania Cartech. Niby założyli masę takich instalacji. Wiedzą co robią :ok: . Jeżeli ktoś ma jakieś pytania to z chęcią podzielę się doświadczeniami.
tomay
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: daf

03 Kwi 2013, 17:20

Chyba ludzie coraz bardziej zaczynają się do tego rozwiązania przekonywać, bo Kamaz właśnie podpisał umowę w tej sprawie z polską firmą montującą gazo-diesla. Czyli będzie można założyć sobie taką instalację, a gwarancja producenta samochodu nie przepada:

http://gazeo.pl/na-biezaco/wiadomosci/2 ... ,6789.html

Miał ktoś w ogóle do czynienia z tymi nowymi modelami od Ruskich?


Z kamazami akurat wiele wspólnego nie miałem, ale kojarzę firmę LPG House, bo szwagier zakładał u nich taką instalację do DAFA. Auto wprawdzie nie nowe, ale strach bo właśnie nie wiadomo było, co potem będzie z serwisowaniem. Okazało się, że jeszcze lepiej hula po założeniu instalacji jak przed.
Oldek
Nowicjusz
 
Posty: 24

21 Maj 2013, 22:12

Witam wszystkich

Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie a postaram się wam pomóc lub rozwiać wątpliwości.
Od jakiegoś czasu gaz do ciężarówek powoli się u nas przyjmuje i co raz więcej osób się do tego rozwiązania przekonuje. Montujemy takowe instalacje i to nie tylko w ciężarowych czy busach ale także są klienci którzy życzą sobie w osobówkach choć kalkulacje nie do końca przemawiają finansowo bo auto takie około 100 000 km w roku musiałoby robić ale są aspekty innego rodzaju.
Cichszy motor, elastyczniejszy ,większy moment obrotowy i przybywa parę kucyków a także czysty silnik ,odciążona turbina i wtryski . Gaz w dieslu działa jak katalizator. W Polsce można usłyszeć różne dziwne opinie na temat takiego rozwiązania. A najlepsze jest to ,że Ci którzy mają już taką instalację to raczej się o tym nie chwalą i najlepiej jak by zamontować (jak się da zabudować) butlę tak ,żeby się spedytor bądź inne firmy zlecające nie dowiedziały bo stawki rwą.
Jako firma montująca spotkaliśmy się już z tak chorymi przypadkami w Polsce odnośnie gazodiesla ,że tylko u nas jest tak chyba, że Polak Polakowi wrogiem.
pozdrawiam
Auto-klinika ze Zgierza
klinika
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 16 07 1996
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Citroen
Silnik: 2,5 td
Paliwo: Diesel

13 Cze 2013, 12:40

Spedytorzy tną bo oczywiście szkoda im zapłacić pełną stawkę, skoro firm oszczędza na gazie.
mariusz009
Nowicjusz
 
Posty: 26
Auto: opel