REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
pocieszny napisał(a):więcej kucy i momentu to dlatego że LPG jest bardziej kalorycznym paliwem, dodatkowym atutem jest polepszenie kasy spalin, można skoczyć nawet o 2 klasy EURO w starszych wozach
bezpiecznie można dodać do 15% mocy i 20% momentu a to dość dużo,
ja mam tyle że w terenówce i nie ze względu na oszczędność ale właśnie z powodu łatwego wzmocnienia wolnossącego diesla, tyle że ja to zakładałem kilka lat temu gdzie sterowniki trzeba bylo sobie zrobić samemu
pocieszny napisał(a):to było 8 lat temu, wtedy jeszcze mało kto o LPG do diesla jako bi-fuel słyszał, sterownik był własnej konstrukcji butla normalna z homologacją, wszystkie homologacje mam, popitalam sobie na przegląd, a tam oczy jak 5 złociszy, że w ogóle to się nie da, że niemożliwe i takie tam, musiałem rzeczoznawce o opinie poprosić, zrobili przegląd, pędzę do WK a tam w okienku, że się nie dai cały kierat od początku, po całości stwierdziłem że legalizowanie tego wtedy było błędem
ale cóż, chciałem mieć, w aucie którym jeżdżę za granice, wszytko dopięte papierowo