REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Niedomagania silnika powinny wyjść na przeglądach, silnik nie pada z dnia na dzień.Natasiak napisał(a):Przeglądy gazu były robione regularnie (gwarancja na instalację tego wymagala).
Na benzynie jest identycznie na ciepłym silniku? Rozumiem że instalacja przełącza się na gaz jak silnik osiągnie powyżej 30 stopni.Natasiak napisał(a):Samochód odpala na zimno na 4 cylindrach i pracuje spokojnie i równo. Jak się nagrzeje przestaje pracować jeden cylinder na biegu jalowym.
Ten na którym jest najmniejsza kompresja?Natasiak napisał(a):Jak się nagrzeje przestaje pracować jeden cylinder na biegu jalowym.
Ja tez tak uważam tym bardziej ze silnik miał przed montażem niecałe 50tyś. km przebiegu. Ja myślę że jak by było wszystko ustawione poprawnie to po sprawdzeniu luzów po 40tyś. km nic by się nie zmieniło i nie trzeba by było regulować.lotek33 napisał(a):Moim zdaniem zaważył czynnik ludzki, tzn. podczas strojenia źle ustawiona mieszanka