Instalacja LPG w turbo Megane

11 Lut 2018, 16:28

Witajcie,
Jestem świeżym kierowcom i wiadomo, że im więcej w portfelu zostaje - tym lepiej, oczywiście bez przesady i cięcia kosztów.

Posiadam Renault Megane III 2.0 TCE 180KM oczywiście w turbo.

Na jutro umówiłem się na montaż instalacji LPG.
Oczywiście dotarły do mnie głosy, że to jest niesamowicie ryzykowne w uturbionym silniku, potem naprawy w tysiącach itd.
Nie wiem jak to jest z tymi nowymi instalacjami, a gdyby człowiek miał słuchać plotek to nigdy by nic nie zrobił, ani by nic nie kupił.

Co Wy o tym myślicie? Instalacji zwróci mi się po kilku miesiącach, ale jak to z tym turbo, wiem, że można zainstalować, ale czy ryzyko jest aż tak duże? Bo nie wiem czy się nie rozmyślić, wiadomo... remontu silnika bym nie chciał, troszkę duże koszty :/
skillowsky
Nowicjusz

Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy: 02 11 2015
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane III
Silnik: 2.0 TCE 180KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

12 Lut 2018, 09:33

W tym silniku trzeba pamiętać o kontroli luzów zaworowych bo z tego co wiem silniki TCE nie mają hydraulicznych popychaczy zaworowych.

Jaką instalację wybrałeś?
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 1999

12 Lut 2018, 20:41

skillowsky napisał(a):Instalacji zwróci mi się po kilku miesiącach, ale jak to z tym turbo, wiem, że można zainstalować, ale czy ryzyko jest aż tak duże?

Ryzyko jest tylko wtedy gdy nie dbasz o samą kondycje silnika oraz gdy montażu dokona nieodpowiednia osoba. Jeżeli te 2 warunki wyeliminujesz będziesz zadowolony z instalacji i płynących z jej montażu oszczędności.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2002