Instalacja radia w Fiacie Cinquecento

19 Cze 2013, 17:34

Witam serdecznie !

W moim Fiacie Cinquecento poprzedniemu właścicielowi radio podłączał elektryk i możliwe, że coś przerabiał i teraz nie wiem jak mam to podłączyć jak przy radiu mam ISO a przy instalacji jest zwykła kostka łącząca. Są 3 kable(pozostałe 4 to głośniki) czerwono zielony, fioletowy i czarny. I mój problem polega na tym, że nie wiem, który z tych dwóch (czerwono zielony i fioletowy) to zasilanie bo czarny to masa a tamte dwa obydwa podają 12V i jak się je złączy to iskrzy. Wczoraj podpiąłem nowe radio - czerwono zielony do czerwonego(wg schematu radia stacyjka), fioletowy do żółtego(wg schematu zasilanie) i czarny z czarnym masa i grało normalnie. Dodam jeszcze, że radio ga nawet po wyjęciu kluczyka dotąd aż go sam nie wyłącze. Załączam tu zdjęcia bo opisać tego nie jestem w stanie. Z góry bardzo dziękuję za jakąkolwiek pomoc..

W ten sposób podłączone jest stare radio :
[link wygasł] ... 6439e.html
[link wygasł] ... efe9f.html

Schemat nowego radia :
[link wygasł] ... 56c0b.html

POZDRAWIAM :piwo:
Aimaray
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Fiat cc

21 Cze 2013, 21:31

Aimaray napisał(a):i teraz nie wiem jak mam to podłączyć jak przy radiu mam ISO a przy instalacji jest zwykła kostka łącząca.

Aimaray napisał(a):Wczoraj podpiąłem nowe radio - czerwono zielony do czerwonego(wg schematu radia stacyjka), fioletowy do żółtego(wg schematu zasilanie) i czarny z czarnym masa i grało normalnie.


O co ci więc chodzi? Radio ci gra.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mitsubishi Pajero Dakar
    Mitsubishi Pajero 2012 DAKAR otrzymał turbodoładowaną, 200-konną jednostkę napędową o pojemności 3,2 litra, spełniającą normy EURO5 z zamkniętym filtrem cząstek stałych DPF w standardzie. Dzięki zmodernizowanej jednostce ...
    Toyota 2000GT Convertible
    Trudno znaleźć bardziej stylowego i pożądanego klasyka z Japonii niż Toyota 2000GT. Opływowe nadwozie z długą maską, szprychowe felgi i otwierane światła nadają jej wyjątkowego charakteru. A status pierwszego supersamochodu ...