Instalacje LPG i ich generacje

13 Lut 2016, 14:44

Są takie same, jak w pośrednim wtrysku. Taką samą kartę gwarancyjną mam nawet do zenita directa, jak miałem dla zenita do pośredniego. Do teraz wymieniali mi na przeglądzie filtry. Reszta ok. Dostałem informację przed montażem, że różnica jest taka, że po przejechaniu ok. 150 kkm powinienem przeczyścić benzynowe wtryskiwacze i tyle. A masz gazownika, który ci ogarnie temat montażu?
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

13 Lut 2016, 17:37

Jakiegoś gazownika bym miał ale on nie ma w ogóle doświadczenia z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Także nie wiem tak naprawdę gdzie by można odstawić auto. Orientujesz się gdzie mogę sprawdzić czy taka instalacja jest dostępna do skody z DSG ? chodzi mi to konkretnie o tego Zenita bo we wtrysku pośrednim jestem bardzo zadowolony z niego.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

13 Lut 2016, 20:09

Ehh, masz na stronie producenta napisane: http://www.agcentrum.pl/zenit_pro_direct Z dsg jest dla passata. Ale superb 1.8 też jest. Hm. Kod silnika jest ten sam w obu, ale skoda nie ma dopisanego dsg. Musiałbyś się dowiedzieć czy ten program jaki mają, mogą dostosować do dsg. Ciekawy jestem, czy to będzie to samo. Ty się będziesz z nimi kontaktował?
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

14 Lut 2016, 15:16

Napisałem do tego producenta meila z zapytaniem o skode z DSG ciekawe co odpiszą. Właściwie gdzie Ty montowałeś swoja instalacje?
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

14 Lut 2016, 18:22

Ja w Radomiu. Właśnie w warsztacie producenta. Mam ich pod nosem, że tak powiem. Jestem ciekawy, co Ci powiedzą, bo jak ja montowałem, to mówili, że klienci mogą się do nich zgłaszać z autem, którego nie mają opracowanego dla zenita directa. Wtedy pod klienta piszą program. Dlatego jestem ciekawy, co Ci odpiszą. Daj znać.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

15 Lut 2016, 08:57

djkranc napisał(a):Dobrze a w takim razie jak wyglądają czynności serwisowe? jakieś przeglądy się robi i co ile km jakie są koszty czy tak jak w zwykłych instalacjach sekwencyjnych?
Mam w Yarisce sekwencję i koszty wyglądają tak:
Co 10tys. km przegląd LPG i ewentualne regulacje. Podczas takiego przeglądu wymieniany jest filterek gazu fazy ciekłej, a co drugi przegląd również filterek fazy lotnej. Koszt z wymianą jednego filtra 40zł, a z wymianą dwóch ok. 70zł.
Ja mam jeszcze założoną lubryfikację której litr starcza na 10tys. km więc to dodatkowe 60zł.
Koszt przeglądu na stacji diagnostycznej jest droższy o 63 zł od samochodu bez LPG.

Po założeniu instalacji masz gwarancję na min. dwa lata.

Zrobiłem ok 60tys. i miałem do tej pory jeden dodatkowy koszt na własną prośbę sprawdzenie luzów zaworowych, okazało się że ne potrzebna jest regulacja.
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5296
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Filmy szpiegowskie Toyoty Supry z toru Nürburgring
    Szpiegowski film z testów Toyoty Supry na torze Nurburgring. Tył auta przypomina koncepcyjny supersamochód Toyota FT-1. Premiera flagowego auta sportowego Toyoty jest przewidywana na 2018 r., rok po debiucie ...

15 Lut 2016, 16:38

Odpisali mi z Radomia, sprawa wygląda następująco maja instalacje do skody 1.8TSI ale nie ze skrzynia DSG ale jak stwierdzili to żaden problem dla nich bo sami taka mapę robią na hamowni. Mówią że te silniki dobrze spisują się na Zenicie Direct i zapraszają na montaż do swojego warsztatu firmowego.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

15 Lut 2016, 21:47

Będziesz zakładał? Daj znać jak już będzie po wszystkim i fajnie będzie jak się pochwalisz ile co i jak :) też jestem ciekaw tego tematujak to się dalej rozwinie. Mam instalacje od tego producenta i jestem zadowlony ale z bezpośrednim wtryskiem nie miałem do czynienia.
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

16 Lut 2016, 07:59

To dobra wiadomość. A hamownię mają z prawdziwego zdarzenia, to muszę przyznać otwarcie. Ja też miałem hamowany samochód po montażu. Czyli do dsg tylko mapę dogrywają. To w porządku. ja kolego jeżdzę na zenicie directie i jak mówiłem - bez zastrzeżeń. Chodzi gładko. Spalanie bardzo ok. Prawda jest taka, że już bardzo dużo oszczędziłem a nic nie dołożyłem. I co decydujesz się?
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

18 Lut 2016, 08:12

racja, spalanie jest ok i przez to mozna zaoszczedzic, wiadome tez nie sa to nie wiadomo jakie kwoty, ale grosz do grosza i bedzie kokosza, moj kolega z tego korzysta i jest zadowolony, choc wiadome, ze czasami mu sie zdarzy ponarzekac, bo jednak czasami trzeba cos dolozyc, az tak znowu rozowo nie jest, ale generalnie trzeba powiedziec, ze na plus tutaj wszystko jest
Qaziu
Nowicjusz
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 08 03 2000
Przebieg/rok: 18tys. km
Auto: Nie mam
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1912

18 Lut 2016, 14:54

Zacząłem od rozeznania czy takową skodę da się zagazować (AGC twierdzi że się uda). Teraz zaczynam poszukiwania konkretnego modelu. Będę informował jak postępy w tej sprawie.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

03 Mar 2016, 17:12

Panowie, może pomożecie. Chcę zagazować mojego mundka, szukałam informacji. Strasznie dużo lata propozycji pozytywnych BRC, jak tam na częściach to wygląda?
ALarpina
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 14 03 2001
Auto: Ford Mondeo
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

04 Mar 2016, 09:51

ALarpina napisał(a):Panowie, może pomożecie. Chcę zagazować mojego mundka, szukałam informacji. Strasznie dużo lata propozycji pozytywnych BRC, jak tam na częściach to wygląda?
Załóż nowy temat w dziale jaka-instalacje-gazowa-lpg-cng-wybrac-vf483.htm podaj dokładnie jakie parametry ma silnik itd. wtedy na pewno otrzymasz podpowiedzi i sugestie co do instalacja LPG w twoim samochodzie.
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5296
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016

07 Mar 2016, 20:24

Na częściach wygląda to tak, że mają podzespoły jednego producenta, łatwiej zestroić - oczywiście jak robi to ktoś, kto się na tym zna. Z Brc to sq, żywotne.
Pyreks
Początkujący
 
Posty: 132
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Fiat Punto
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback

08 Mar 2016, 19:38

Pyreks napisał(a):Na częściach wygląda to tak, że mają podzespoły jednego producenta, łatwiej zestroić - oczywiście jak robi to ktoś, kto się na tym zna. Z Brc to sq, żywotne.

Na czym polega problem ze strojeniem instalacji jak podzespoły są różnych producentów? BRC kiedyś było żywotne teraz płaci się za firmę nie koniecznie za jakość.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002