REKLAMA
Wiemy, że samochody z napędem na tylnym i przednim inaczej wyprowadzimy z poślizgu. Jakie są najważniejsze i najskuteczniejsze rady? A czego nie wolno nam robić podczas wyprowadzenia z poślizgu? Czekam na dobre info.
Pozdro
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
soleQ napisał(a):Tiguan !! Witam !!Dużo się pozmieniało na tym forum ..... Motoalbercik moderatorem ....
Tiguan napisał(a):soleQ napisał(a):Tiguan !! Witam !!Dużo się pozmieniało na tym forum ..... Motoalbercik moderatorem ....
Siema soleQ! Dawno nie było Cie na forum.... i dlatego forum świetnie rozwija się, mamy nowe działy i nową grupę moderatorów.
Pozdro
Zbycho napisał(a):Sądzę i uważam że szanse na wyprowadzanie samochodu z poślizgu niekontrolowanego czyli takiego do którego sami świadomie nie doprowadziliśmy są zbliżone do zera.
chomik21 napisał(a):Jednakże jak wpadasz w poślizg, potrzebujesz sporo mocy, aby opanować wóz, mocy którą kontrola trakcji "zabiera"
smarekxy napisał(a):No akurat na brak mocy nie narzekam... 170KM wystarczy, a że jest to podciągnięte 150 => 170KM, to trakcja przy mocnym gazie wymięka.
smarekxy napisał(a):Ale jeśli ktoś mi powie, że przy 100km/h nie dałbym sobie rady, to go spytam - a kto jeździ 100km/h na ośnieżonej/oblodzonej drodze w zimie???
Dishman napisał(a):W poślizgi wpada się nie tylko zimą.
Dishman napisał(a):Chodzi tylko o to, aby napęd zadziałał. Za dużo mocy w takim przypadku może przeszkodzić, bo koła "mielą w miejscu" na zasadzie "silny a głupi", ale od tego jest właśnie kontrola trakcji - ASR.