Jak odkręcić śruby w kolektorze wydechowym i sonde???

16 Maj 2009, 18:02

Dziwne pytanie? Więc chce odkręcić śruby tak aby ich nie urwać a są nie źle zapieczone no i długie co ułatwia ich szybkie ukręcenie. Pryskałem PENETRUS-em ale nadal jak biore klucz i mocniej cisne śrube dostaje paraliżu i boje się urwania więc mocniej nie cisne klucza. Sonde także chce odkręcić. Czy nagrzać śruby do czerwoności palnikiem? Troche się boje tego. Czy jest jakiś inny sposób? Dzięki
BANAN23
Początkujący
 
Posty: 243
Miejscowość: Jabłonna Lacka
  • 16 Maj 2009, 21:02

    Psiknąłęś już?!To dobrze zrobiłeś!!!Teraz popukaj młotkiem po tej śrubie(srubach ),potem delikatnie puknij w klucz w stronę zakręcania ,potem młotkiem pukaj w klucz w stronę odkręcania ,nie ciągnij bo wtedy możesz łeb śruby urwać.Musi puścić jeśli będziesz pukał a nie ciagnął.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8547
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)

    17 Maj 2009, 12:36

    Psiukam już 2 tydzień. Wolałbym sam to odkręcić niż jechać do mechanika, grzać palnikiem do czerwoności, a jak mi kolektor pęknie od tego?
    Czyli najpierw lekko dokręcić stukając a później odkręcać pukająć a nie ciągnąć? No tak kiedyś odkręcałem takie śruby w ten sposób (młotek i przecinak) ponieważ śrubokrętem nie dało rady bo się obmykiwał a stukaniem poszło:) Dzięki spróbuje lekko bo boje się urwania
    BANAN23
    Początkujący
     
    Posty: 243
    Miejscowość: Jabłonna Lacka

    17 Maj 2009, 12:59

    Podstawa to solidny klucz,żebyś nie brał TOYI ,ja na takie okazje kupuję tylko KING TONY,nie dlatego by klucza nie urwac ale by klucz nie okręcając się nie zniszczył mi głowy śruby.Z KING TONY iskry lecą a skurczybykowi nic nie zrobisz,rewelka totalna .Najpierw postukaj normalnie po tej śrubie,delikatnie z gory ,by rdza puściła na gwincie ,nie grzej niczego palnikiem ,możesz rozhartować śrubę i problem gotowy.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8547
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)

    18 Maj 2009, 23:40

    klucza CHROM VANADIUM czy jakoś tak także są nie do zajeżdzenia. A może kluczem pneumatycznym na małym ciśnieniu spróbować? Narazie nie mam czasu spróbować ale w sobote musze się za to ostro wziąć. Dmucha nie wiele spod uszczelki ale to może być przyczyną błędu SONDY LAMBDA- chyba
    BANAN23
    Początkujący
     
    Posty: 243
    Miejscowość: Jabłonna Lacka

    19 Maj 2009, 01:54

    Nie wiem pewnie próbowałeś ale jak coś takiego robię to popsikać WD-40 i troszkę popukać...
    O żesz ty kur..., w chu.. jeb.. twoja mać!!! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął.
    wolfenstein
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 134
    Miejscowość: Wrocław
    Prawo jazdy: 01 01 2001
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Toyota Century 1967 rok
      Pierwsza Toyota Century miała za zadanie zdobyć japoński rynek aut luksusowych. Auto powstało w setną rocznicę urodzin Sakichi Toyody, założyciela Toyota Industries, i temu zawdzięcza swoją nazwę. Samochód jest flagowym ...

    19 Maj 2009, 20:48

    Na lipnych kluczach też potrafi pisać chrom Vanadium (chrom chyba od chromolę! :twisted: )BETA,STANLEY,KING TONY i dla mnie koniec.Tak jeśli dmucha przy kolektorze to to może być przyczyną błędu sondy lambda.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8547
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)