Jak odrestaurować samochód? BMW 700

26 Wrz 2012, 08:45

Witam,
jestem szczęśliwym posiadaczem BMW 700
samochód stoi na działce no i niestety rdzewieje (jeszcze bardziej)
niedawno postanowiłem się nim zająć jednak, nie mam pojęcia od czego się zabrać...
mogę jeszcze dodać że silnik wyjęty i zakonserwowany, tak samo jak i wszystkie podzespoły.
Jestem początkujący i wiele rzeczy nie wiem, dowiedziałem sie od taty żeby dać go do szkielkowania bo piaskowanie niszczy blachy, a z tego co wyczytałem na internecie szkiełkowanie to bardziej sposób polerowania i czyszczenia, niż odrdzewiania. Jakie kroki powinienem podjąć przy odrestaurowywaniu tego samochodu. Wszystko od podstaw,
m.in.
- Jak zalatac duze dziury
- jak zrobic tapicerke... Itd
Pogromca
Nowicjusz

Prawo jazdy: 30 09 1995
Auto: BMW 700
Silnik: 697ccm 22,3KW
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1957

26 Wrz 2012, 13:24

Post jest zbyt ogólny. Musisz napisać coś typu: "nie świeci mi stop a jest dobra żarówka". Albo jakieś zdjęcie zarzucić. Małe dziury można po odrdzewieniu załatać włóknem szklanym i żywicą, większe dziury trzeba załatać wspawanymi blachami. Zależy jeszcze gdzie są te dziury.
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999

26 Wrz 2012, 22:05

Dziury duze, i tylko na podwoziu w roznych miejscach,
móglbys mi wytlumaczyc krok po kroku zaczynajac od odrzewiania, jak to zrobic, potem latanie dziur, potem kolejne kroki...
Pogromca
Nowicjusz

Prawo jazdy: 30 09 1995
Auto: BMW 700
Silnik: 697ccm 22,3KW
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1957

12 Lut 2013, 14:07

Ja ze swojej strony mogę polecić ci firmę Galwmet z Wrocławia, jak będziesz się bawił z wszystkimi chromowanymi elementami tej pięknej maszyny. Robiłem z nimi kilka projektów motocyklowych i zawsze było ok.
maciekluka
Początkujący

Auto: renault laguna