REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
pocieszny napisał(a):zdecydowanie należy sie od niego trzymać z dalekavqsoft napisał(a):dobrze wiedzieć ze samochód był angielski
będeKonrad Targówek napisał(a):nie mieszaj chłopakowi w głowie
twój wybór, nie podoba mi się to, bo osobiście dużo się naoglądałem "przekładek", może Twoja jest OK, ale niestety 50% jest zupełną pomyłką, i robiona przez ludzi, którzy chyba nie mają zielonego pojęcia co robią, przez nich opinia o przerabianiu jest taka, a nie inna, a niestety średnio przeciętny człowiek nie ma zielonego pojęcia co należy przerobić/zmienić, aby auto spełniało jakiekolwiek wymogi i nie mowie tu o rejestracji, bo do tego to nawet kierownicy nie trzeba by przekładać i przejdzieKonrad Targówek napisał(a):ja jeżdze angolem i jestem zadowolony z przekładki i servo udało mi się także poprawić - niedobór płynu![]()
Nie odczuwam żadnych ale to żadnych dolegliwośći względem tego, że to był angol, a wielu podziwiaczy mojego LR nie ma pojęcia o tym, że to angol choć ma charakterystyczne elementy przekładańca - zamek po stronie pasażera, pokrętło lędźwiowe ma pasażer, pod nogami pasażera wystaje połatany plastik i lusterko w osłonie p. słonecznej jest u mnie a nie u pasażera
wujekk87 napisał(a):zebyscie sie nie przejechali na waszych przekladancach
Karson napisał(a):a 90% frelków po przekładce zamiast przekładni oryginalnej ma założoną oplowską. nie twierdzę, że oplowska jest zła ale opel to opel, frelek to frelek... różnica w cenie przekładni to 1000zł![]()
popieram @pociesznego - żeby zrobić przekładkę RHD na częściach oryginalnych to autko wyszłoby drożej niż odpowiednik LHD.