galakty napisał(a):Fakt faktem większość na rozgrzanym silniku, ale wszystko po mieście i w korkach. Bez klimy
Myślałem ze pomiary maja być robione na nierozgrzanym silniku bo to jest główny problem.
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
szybki napisał(a):Myślałem ze pomiary maja być robione na nierozgrzanym silniku bo to jest główny problem.
Przy takich mrozach bardziej przypomina jazdę samochodem konwencjonalnym z silnikiem benzynowym. Bo nawet jak już nam się rozgrzeje silnik spalinowy i ogrzeje wnętrze to podczas jazdy wyłączanie silnika spalinowego jest na krótszych dystansach z racji szybkiego wychładzania silnika spalinowego z którego idzie ogrzewanie wnętrza. Dodatkowo sama bateria trakcyjna dosyć długo się rozgrzewa i Ja tu mam w Hybrid Assistant ustawione wymuszone włączenie wentylatora poniżej temperatury baterii mającej 10*C aby ciepłe powietrze z wnętrza szybciej ją ogrzało.e0hater napisał(a):ArteK w centrum już po -15.
Czy przy takich mrozach coś trapi hybrydę ?
spalanie oscyluje w granicach 9,5 - 10 litra
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]