Jak sprawdzić czy lakier jest fabryczny?

02 Kwi 2008, 17:57

a jakie masz auto kolego borys?
kupie sobie vw phaetona ;)
mistrzu567
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 291
Miejscowość: Katowice

02 Kwi 2008, 18:15

pare postów wyżej masz link do testera jeśli ci o to chodzi
borys24so
Nowicjusz
 
Posty: 19

03 Kwi 2008, 14:02

Żeby to sprawdzic musisz miec specjalna maszynke która mierzy grubośc powłoki ale pamiętaj ze tylko na elementach metalowych Mnie to kosztowało 50 w autoryzowanym salonie
gadzinka
Nowicjusz
 
Posty: 21

03 Kwi 2008, 15:57

trudno znalezc uzywane ato ktore byloby w dobrym stanie bezwypadkowe z dobra blacha i rzeczywiscie małym przebiegiem bez cofniętego licznika
kupie sobie vw phaetona ;)
mistrzu567
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 291
Miejscowość: Katowice

04 Kwi 2008, 12:00

ale ale , odwieczna prawda mówi , że nie liczy się czy samochód jest po kraksie ,ale czy jest dobrze zrobiony :lol: . Bo jak mówi mój kolega lakiernik - wszystko da się wyprowadzić na proste 8)
wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
turbojajko
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 136

04 Kwi 2008, 12:04

borys24so napisał(a):Jak sprawdzić czy lakier jest fabryczny?? Czy fabryczny lakier ma takie prążki oczka ,czy tkie oczka są po malowaniu. Bo słyszalem że wlaśnie lakier w oryginale nie jest idealnie gładki. Napiszcie jesli cos wiecie o tym. pozdrawiam


tester do grubości lakieru jest dobry, ale jeśli samochód malowali profesjonaliści ( w zakładzie lakierniczym) to mogli nałożyć taką samą warstwę co była... więc to nie jest w 100 % pewne
Samochód jest bogiem, prędkość nałogiem, nitro zabawą a tuning podstawą ;-)
conest997
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 661
Zdjęcia: 4
Miejscowość: Olsztyn
Auto: BMW E36 coupe 2.0 170 km
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Renault 5 Turbo
    Pod koniec lat 70. Renault przestały wystarczać zwycięstwa w 24-godzinnym wyścigu w Le Mans i Formule 1. Marka chciała również wystartować w rajdach samochodem napędzanym turbodoładowanym silnikiem. Wymyślone przez ...

09 Kwi 2008, 17:35

Mam taki tester i jest super. a jego konstrukcja jest prosta jak budowa cepa. poprostu tam gdzie jest szpachla miernik sie nie trzyma (jest to nic innego jak magnes)
okeciak89
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: warszawa

10 Kwi 2008, 00:18

okeciak89 napisał(a):Mam taki tester i jest super. a jego konstrukcja jest prosta jak budowa cepa. poprostu tam gdzie jest szpachla miernik sie nie trzyma (jest to nic innego jak magnes)


Tak więc dowód, że testery jednak nie są najgorsze :)
GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH :)
Bryann
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1894
Miejscowość: Jawor
Auto: Nie mam

19 Kwi 2008, 23:56

Orginalna powloka lakiernicza charakteryzvje sie "morką,pomaranczowa skórka",nie jest idealnie glatka i można to wszystko sprawdzić niezaleznie czy to jest stal,ocynk,alvminivm czy plastik.Jeżeli byla wykonana naprawa wcześniej to nawet nie jest potrzebny żaden miernik :) Jestem lakiernikiem i mvszę obalić panowie te wszystkie glvpoty o "miernikv za 20zl."(owszem szpachle znajdzie),grvbość jest mierzona w mikonach i nie ma takiej opcji żeby ten miernik (za 20zl.),rozpoznal ponownie lakierowany element.Wiarygodny kosztvje przeszlo 600zl.i dla amatora jest on wogóle niepotrzebny.
seeb
Nowicjusz
 
Posty: 38