to pokaż wykresy, bo pewnie je dostałeś, jak byłeś na hamowni
wtedy uwierzę
jak zwiększać moc, to znacznie, a to osiągniesz najtańszym kosztem w przypadku Twojego silnika na większy
wtedy masz i moment wysoki, i moc większą
nie wiem, czy pasują, ale to w Twoim interesie sie dowiedzieć. poszukaj jakiegoś forum Seata, i tam pytaj.
już 1,6 16V za około 2000 - 2500 z wymianą będziesz miał
a to już 100 KM, czyli w sam raz na początek
[link do oferty na Allegro wygasł]
tu masz jakieś 2,0 z seata
a dwa zero 8v na pełnym wtrysku powinno dawać od 100 do 120 KM
[link do oferty na Allegro wygasł]
i TURBO dieselek, ale wtedy wymiana zawieszenia przód, bo się różni,
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
jeśli byś miał kase, czas, i GARAŻ, to jesteś w stanie sam przełożyć taki silniczek, przy pomocy jakiegoś kumpla. jedynie z czym kłopot, to elektryka przy komputerach, ale jak trafisz na dobrego elektryka, to Ci to za parę stów podłączy.
jeszcze kwestia hamulców, i ewentualnie dopasowania półosi
ja mam teraz autko, które seryjnie miało 120 KM. renault 5 GTT. ale mam silnik bez turbiny, ze słabszej wersji, bo poprzedni właściciel zniszczył ten z Turbo. mam w aucie wszystko przystosowane do większej mocy: i zawias, i hamulce...
i nie bawię sie w pierdoły, typu dokładanie turbinek, strumienic, bo każdy kto się na tym zna, przyzna, że to tylko fajnie wygląda.
za dwa tygodnie, jak zbiorę osprzęt zaczynam swapa z 1,4 gaźnik na 2,0 MPI z Laguny. a mógłbym rzeźbić, bo mam 2/3 osprzętu do uturbienia obecnego silnika.
ile ciśnienia wciśnie w dolot taka turbinka?? to że powietrze będzie miało ruch wirowy nic nie zmienia.
NIE SUGERUJ SIę TYM, CO JAKIś CFANIAK NA ALLEGRO NAPISAł W OPISIE AUKCJI
wiadomo, każdy chce sprzedać
wrzuć wykresy, zwrócę honor
[link do oferty na Allegro wygasł]