Jak ulepszyć pracę silnika 1,4 l. Seat Cordoba. Pomocy...

06 Sty 2008, 00:07

Chcem podnieść moc silnika (1.4 l na bęzynę, bez jego wymiany) w moim samochodzie (Seat Cordoba)... Nie znam się na tym, dla tego proszę o pomoc... piszcie dokładne części które ulepszają jego moc; np. turbina, pompka wtryskowa, turbosprzężarka, intercooler... Mówcie co wiecie...
Woker01
Nowicjusz

06 Sty 2008, 14:37

W takim aucie ciężko będzie coś podkręcić, lepiej daj sobie spokój z tungiem mechanicznym, silnik 1,4...hmmm...
Pomyśl coś o dobrym optyku, tylko nie zrób ze swojego auta wiejskiego tuningu
Requiem for a Dream.
Piter
Stały forumowicz

Zdjęcia: 239
Miejscowość: Kłodzko
Prawo jazdy: 15 03 2007
Auto: Audi A6 C5
Silnik: 1.9 TDI 131KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

06 Sty 2008, 19:52

Coś napewno da się zrobić... Tuningują małe samochody (np. Peugeot 206)...

optyka ? już zrobiłem i to przyzwoity...
Woker01
Nowicjusz

07 Sty 2008, 17:53

Penie ze sie da ale to duzo kasy a mierny efekt lepiej wyjdzie swap na wiekszy silnik np 1.8 czy 2.0. Zmienisz zawieszenie, hamulce itp. Wiekszy motor tez mozesz tuningowac. A po drugie jesli masz pakowac kase to lepiej w mocnieszy motor 8)
hot-garage
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Górny Śląsk

07 Sty 2008, 20:57

Lepiej kup auto z silnikiem o większej pojemności, może Golf 3 GTI ? Jego można podkręcić :D
Fakt, każde auto można jakoś coś tam podkręcić, ale czy jest sens wydawania kasy...mały efekt...zgadzam się z kolegą...dołóż i kup coś mocniejszego...Twój seat to fajne autko do śmigania, ale nie ma sensu go tuningować
To jest moje zdanie...
Pozdrawiam:)
Requiem for a Dream.
Piter
Stały forumowicz

Zdjęcia: 239
Miejscowość: Kłodzko
Prawo jazdy: 15 03 2007
Auto: Audi A6 C5
Silnik: 1.9 TDI 131KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

07 Sty 2008, 22:20