[Zdjęcia] Jak zrobić zaprawki przed zimą do tej rdzy?

30 Wrz 2012, 11:55

Witam,

Jestem amatorem jeśli chodzi o sprawy blacharskie. Wykosztowałem się w tym roku na remont silnika, więc na blacharza nie starczy Postanowiłem zatem sam zrobić zaprawki przed zimą. Bardzo liczę, że uzyskam od Was jakąś pomoc. Sprawa wygląda następująco: ogniska są niewielkie, od 2 do max 6 cm, wszystkie zlokalizowane na dole drzwi lub nadkolu. Poprzedni właściciel też chyba robił jakieś zaprawki we własnym zakresie (widać to chociażby na zdjęciu 3). Chciałbym uniknąć dalszej korozji przed zbliżającą się zimą. To nie musi wyglądać pięknie (wygląd ze zdjęcia numer 3 jest dla mnie do zaakceptowania), nie będę potem tego lakierował (zlecę to fachowcowi jak uzupełnię budżet).
Teraz najważniejsze pytanie, moglibyście polecić jakiś środek, narzędzia i sposób użycia, przygotowania pod pracę? :-)

Zdjęcia: http://imgur.com/a/Xslyq

Z góry bardzo dziękuję.
tststststs
Nowicjusz

Auto: Opel

30 Wrz 2012, 13:36

tststststs napisał(a): polecić jakiś środek, narzędzia i sposób użycia, przygotowania pod pracę?

Jasne...
Papier ścierny, brunox, lakier podkładowy..
Na to możesz prysnąć sprayem pod kolor auta- zamów sobie na alle..
[link do oferty na Allegro wygasł]
Koszt niewielki ..
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011

30 Wrz 2012, 15:32

Ja to ścieram papierem ściernym 40 do gołej blachy, na to szpachla, potem szlifowanie papierem 400, na końcu lakier z allegro, do mercedesa (pasuje idealnie, po polerce nie widać różnicy). Tu masz podgląd na firmę lakierów, od której zawsze kupuje:
[link do oferty na Allegro wygasł]
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999

30 Wrz 2012, 16:38