Jaka nawigacja do 300zł

27 Sie 2010, 13:43

Witam
Nie znam się na nawigacjach, więc proszę o poradę. Mam zamiar kupić nawigację samochodową do 300zł. Mam na oku goclever 5066. Czy to byłby dobry wybór. Może macie jakieś inne propozycje.
halinin67
Nowicjusz

Miejscowość: mazowieckie

30 Sie 2010, 13:46

Ja mam Mio Moov 200 chyba... I jestem bardzo zadowolony, ekran może nie jest duży, ale większy mi nie potrzebny, a sama nawigacja działa bardzo dobrze, szybko przelicza trasy na nowo, jeśli się pojedzie inaczej i na internecie dość często są aktualizowane mapy, które można ściągać za darmo... Jednym słowem - dobrze wydane pieniądze. Tylko to jest chyba ze 350zł...
smarekxy
Początkujący

Miejscowość: podkarpacie
Prawo jazdy: 29 09 2000
Auto: Chevrolet Cruze 2.0 VCDI 175KM

31 Sie 2010, 11:51

Oglądałem nawigację kolegi Goclever 5010 tylko, że z mapą Europy. Wpisałem trasę, którą niedawno pokonałem poprowadził mnie tak samo jak googlemaps, ale jak zmieniłem żebym jechał przez pewne miasto to już poprowadził mnie tak jak ja jechałem. Nawigacja wydaję się być prosta w obsłudze a mapa dość dobra jak na taką w zestawie. Myślę że goclever 5066 z mapą polski to też będzie dobry wybór nawet bez zmiany mapy bo tak jak już mówiłem nie chcę używać piratów.
Przez rok mam aktualizację mapy za free.
halinin67
Nowicjusz

Miejscowość: mazowieckie

31 Sie 2010, 12:23

halinin67 napisał(a):Oglądałem nawigację kolegi Goclever 5010 tylko, że z mapą Europy. Wpisałem trasę, którą niedawno pokonałem poprowadził mnie tak samo jak googlemaps, ale jak zmieniłem żebym jechał przez pewne miasto to już poprowadził mnie tak jak ja jechałem. Nawigacja wydaję się być prosta w obsłudze a mapa dość dobra jak na taką w zestawie. Myślę że goclever 5066 z mapą polski to też będzie dobry wybór nawet bez zmiany mapy bo tak jak już mówiłem nie chcę używać piratów.
Przez rok mam aktualizację mapy za free.