kinsky1975y napisał(a):witam Wezyro Co do silnikow diesla masz racje ale tylko co do silnikow .Nieprawda jest ze o jeepa trzeba dbac bardziej niz o japonca po za tym czesci do jeepa sa nieporownywalnie tanszeniz do japoncow .Krece sie juz troche w temacie i wiem ze dobrze zmotany xjot robi co chce z grem czy jakimkolwiek skosnookim takze zmotanym Najwiekszym minusem jeepa jest to ze najlepsze sa silniki benzynowe ktore niestety nie lubia wody jak kazda benzyna zresztai dlatego trzeba silnik bardzo dobrze zabezpieczyc przed kazdym powaznym upalaniem w blotku -czego nie trzeba robic w przypadku np. gr-a albom innego klekota
co do asfaltu to proponuje zobaczyc co robi jgc z silnikiem 5.2 lub 5.9 z plaskaczami
no co do twojej wypowiedzi to do końca się nie zgadzam...
skoro siedzisz w tym temacie to i pewnie bywałeś na rajdach terenowych czy tez extreme czy jakich kolwiek innych, to i pewnie widziałeś, że jeepów tam nie ma, znaczy są ale wranglery...
No i patrząc na to z drugiej strony obojętnie jaki gr czy inny japoniec jest droższy od cherokeego, to wytłumacz mi dlaczego offroaderzy nie kupują zacnego jeepa tylko wydają kasę na droższe i w dodatku gorsze japońce? Coś tu chyba nie gra? No i jak sobie dodasz , że części są tańsze, to wychodzi kompletny paradoks...
Z kolei zgadzam się z Tobą co do asfaltu, że jeżeli mowa o silnikach które wymieniłeś to są one mocne, i nie dziwi mnie to że nie jeden plaskacz wymięka przy silniku 5.9 czy jakim tam...( jak byś włożył taki silnik do plaskacza to jeep by wymiękał i nie ma nic w tym dziwnego )
Jeba* i się nie dać, a wyniki same przyjdą...